|
||||
|
||||
4.4.2 [Stock Rom] SimpleKernel v6.0 [D80x/LS/F320] [23-04]
Simple Kernel V 6.0 - Based on Stock LG 4.4.2 Kernel - Thermal control (Bricked) - Mpdecision replacement (Franco Mako Hotplug) - A single, well tuned interactive governor based on CAF source, not bloated with tons of govs. Still contains performance gov for users who need it - Tuned frequency control, cores will not max, boost or turn on unless needed. This saves battery without losing performance, - CAF touch boost driver (Will ensure cores do not go crazy when touching screen like stock) - Voltage Control - Many improvements (see git) V6.0 Automatic JDI detection DO NOT FLASH PANEL SWAP ZIPS OC and Non OC kernels merged Switch to bricked thermal control Bootloops due to temp shutdown should be fixed Knock code should work on all variants let me know if a variant doesn't work Sync my Gov's Hotplug up to franco's kernel Fix an issue where the camera and flash would close / switch slowly Many GPU updates You should be able to see the correct GPU freq in apps like trickster Thanks @Cloudyfa for the ramdisk updates Known Issues : No GPU underclocking Changelog v5.0: Revert the power efficient workqueue commits Fixed a bug where you would get throttled to 1.5ghz at 59c Add another LS980 test kernel Few other minor fixes Changelog v4: Hotplug and Interactive settings returned to v1 (Until franco figures out the issues with his changes) Use power efficient workqueues (supposed to be better on battery) Screen should turn on a bit quicker after knock on / power button Add a 345mhz step for users who may get audio glitched on 300mhz with certain apps RGB control is now functional, you can use trickster screen settings to adjust it (thanks @martindar for pointing out it was broke) Add VS980 support and LS980 test kernel. Misc improvements Changelog v.3 Todas las especificaciones en el Git. Add exfat support to all devices Hotplug improvements Governor improvements CPU related changes/improvements to properly support new updates Arreglos: Reverted a commit causing lag issues in v2 Possible fix for F320 sdcard (need confirmation) A few modules had to come back Re-enabled Westwood TCP (Removed module killed it) Changelog V2.0 -Overclocked kernel variants (2.5ghz) -Hotplug and touchboost tuning -Soporte exfat para el modelo F320 Changelog V1.0 - Basado en el Stock kernel de LG 4.4.2 ( Sólo para KK Stock o CustomRoms como la de Cloudy, No flashear en AOSP o 4.2.2. Requiere Recovery) - Control de temperatura(Franco) - Hotplug Kernel (Franco Mako Hotplug) - Single tuned, smooth CAF interactive governor, not bloated with tons of govs that have bugs. (Si eres de los que les gusta tener muchos GOVS este kernel no está hecho para ti. Funciona mejor de esta manera y es más estable. Still contains performance gov for users who need it) - CAF touch boost driver integrated with Interactive gov - Control de voltaje. - All modules built in, no modules folder. Slimed down kernel size. Junk Removed. - Motorola memory optimizations - Muchas mejoras -------------------------------------------------------------------- F.A.Q: Puedes poner "x" governor? No añadiré governors adicionales. El fina de este kernel es simple, rápida, suave con un único governor bien tuenado. Ésa es la intención. No ve ninguna ventaja en agregar otros governors Por qué tan sólo con dos cores online todo el rato? El hotplug que uso es el de 2 cores. Dejando los 2 cores mientras quela pantalla está apagada lo veo más eficiente para la batería y para el rendimiento más que teniendo el segundo core sin que pare. Por qué hay dos versiones? una OC y otra no OC? Mucha gente no sabe esto, pero aunque uses un kernel compatible para hacer OC el Vcore sube en el CPU si subiste la frecuencia o no. (Vcore es la cantidad de potencia administra el CPU) Esto incrementa el carlor en el terminal un poco. El extra de voltage es necesario para el CPU para que éste sea estable si el usuario hace OC. La única manera de bajar ese extra voltage a la CPU es usando una version que no sea capaz de hacer OC. Sino tienes intención de hacer OC, descargate la versión NO OC. ------------------------------------------------------------------- Hilo Oficial
(Click para mostrar/ocultar)
Última edición por iall5tar Día 04/09/14 a las 14:08:36 |
Los siguientes 12 usuarios han agradecido a iall5tar su comentario: | ||
|
|
||||
|
||||
Reservo.
Puesta en la ROM de cloudyStock 1.3 = una maravilla! =) |
Los siguientes 2 usuarios han agradecido a iall5tar su comentario: | ||
|
Cojo sitio!
Yo también sigo en la Cloudy Stock 1.3.Lo aconsejas por encima del stock? |
|
||||
|
||||
Cita:
Yo la llevo un par de horas. |
Gracias de parte de: | ||
|
Yo un minuto xd
|
|
||||
|
||||
Pues ya me contarás tus impresiones
![]() que las mias son demasiado escuetas ahahahhaa |
|
se podria instalar en una cm 11? tengo un d800, saludos
|
|
||||
|
||||
Se porta vien consumo kk mejorado vamos super mejorado
|
|
||||
|
||||
No va el Link, no???
|
|
se podria instalar en una cm 11? tengo un d800, saludos
|
|
|
Ahí en el primer post dice no flashear en AOSP.
|
|
jejejeje gracias compi , saludos
|
|
||||
|
||||
Alguien tiene el Stock Kernel por X motivo que se requiera? Stock kernel de cloudstock 1.3 o Assic V4...
|
|
|
Compi, como ya te comente en otro hilo, por que preguntes mil veces lo mismo no te responderan antes.
Para la duda solo tienes que leer el primer post, creo que esta muy claro y para eso se han tomado la molestia y tiempo en crearlo: Cita:
|
Los siguientes 5 usuarios han agradecido a raziel-77 su comentario: | ||
|
||||
|
||||
Cita:
http://www.androidfilehost.com/?w=files&flid=12894 |
|
||||
|
||||
Sí se puede! ;) Por cierto... Próximamente... ![]() Última edición por iall5tar Día 02/04/14 a las 22:52:20 |
Respuesta |
![]() |
||||||
|
«
Tema Anterior
|
Siguiente tema
»
|
|