LeTV Leeco Le Pro 3 LeTV Leeco Le Pro 3

Respuesta

Herramientas
Viejo 08/05/17, 12:17:56
Array

[xs_avatar]
flatron2 flatron2 no está en línea
Usuario poco activo

Fecha de registro: may 2017
Modelo de smartphone: Leeco Le Pro 3
Tu operador: Movistar
Wifi direct

Muy buenas. A ver si alguien puede echarme una mano. Tengo la versión 23S y no consigo transferir archivos mediante wifi direct. Emparejo los dispositivos, pero me da error de transferencia. Y en la carpeta "Archivos" ni me sale la opción de usar el WIFI Direct.

Gracias.
Responder Con Cita

Viejo 11/05/17, 09:50:15
Array

[xs_avatar]
flatron2 flatron2 no está en línea
Usuario poco activo

Fecha de registro: may 2017
Modelo de smartphone: Leeco Le Pro 3
Tu operador: Movistar
Tras contactar con Leeco, su repuesta me ha dejado frío.

Thank you for contacting LeEco! We do understand the importance of your concern, let me help you out on this.

For your concern, data are not being transferred from device to device for information/data are stored within the phone. Some of the information are only allowed to be sent but not all information will be provided when receiving/sending information. For the Files directory not able to share through Wifi Direct, there are maybe a compatibility issue exist on that we humbly request for your understanding on this.

If you have any further question, please feel free to contact us! Thank you so much for choosing Le Eco and may you have a wonderful day!

Sincerely,

Crystal

LeEco Support

Website: http://www.lemall.com/us

¡¡Vamos que el wifi direct esta de adorno...!! También tengo problemas con el punto de anclaje. He visto un post de otro compañero que explica como siendo ROOT y cambiando el archivo build.prop lo ha solucionado, pero estoy desencantado con Leeco por la mala conectividad que ofrece.
Responder Con Cita
Respuesta

Estás aquí
Regresar   Portal | Indice > Marcas de importación > LeTV / LeEco > LeTV Leeco Le Pro 3

Hora actual: 15:34:26 (GMT +1)

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2026 DragonByte Technologies Ltd.

Contactar por correo / Contact by mail / 邮件联系 /