![]() |
|
ROMs y desarrollo Samsung Galaxy S4 i9506 ROMs y desarrollo Samsung Galaxy S4 i9506 |
«
Tema Anterior
|
Siguiente tema
»
|
Herramientas |
|
||||
|
||||
Fusion*rom – 5.1.1
fusion rom 5.1.1
![]() capturas ![]() ![]() ![]() ![]() rom http://fusion-rom.net/downloads/down...E-20151006.zip gapss http://fusion-rom.net/downloads/down...pps-LP-Aug.zip caracteristicas rom SaberMod 4.9.3 GCC Toolchain for ROM, SaberMod 4.10.0 GCC Toolchain for kernel Clang Optimized with -O3 Optimization, Linker Optimizations App Circle SideBar Disable Camera shutter sound Disable Screenshot sound Slims Boot menu Battery and Notification Lights Add per app controls for LP keyguard notifications Network Traffic Custom LCD density Double tap to sleep statusbar Statusbar clock and date customizations Battery bar Battery status options Disable Immersive Messages Disable hardware keys XuiMod: Toast Animations IME animations Custom system animations Custom scrolling values Live Volume Steps MIUI Style carrier text in the statusbar Ad blocker Gesture LockScreen Noise suppression for phone calls National Data Roaming WakeLock Blocker Detailed caller information Phone call proximity speaker settings Phone call Event notification Android material dark theme CyanogenMod theme engine Expanded desktop Link notification ringtone and notification volumes Notification Light settings Battery light settings Extended heads up notifications Notification and system icons customalizations Viper4Android Equalizer Mediascanner behavior on boot Extended App Ops PrivacyGuard Manager by CyanogenMod Disable Screenshot sound Smooth scrolling Option to hide Adb notification icon Blacklist support Protected apps ProximityWake Dialer lookup CM Profiles Root access Volume rocker control (wake up) Volume rocker wake up device Keyboard IME features Don't wake up device when charger is plugged/unplugged Option to use volume keys to control media volume anytime Safe headset volume and less annoying sound notification Configurable 0, 90, 180 and 270 degree rotation Long press to kill app Slim pie controls PA pie controls Navigation bar customalizations Custom quick settings tiles Slim global menu Show search bar in recents Clear all recents location OmniSwitch Lockscreen weather Screen recorder Navigation bar real landscape mode Navigation bar left handed mode Disable hardware keys backlight Disable hardware keys Power button end call Home button wake up device Home button answer call Wakelock blocker Ad blocker System app remover kernel Stock Clock set to 2.57 GHz CPU OC to 3.072 GHz GPU OC to 657MHz GPU Idle to 200MHz Faux Sound Control Powersuspend FastCharge Voltage Control DoubleTap2Wake Features KSM F2FS FSync Frandom EXT4 optimalisations Linux 3.4.105 Fusiondemand cpu governor Intellimm cpu governor Yankactive cpu governor Smartass2 cpu governor and many more... instalacion limpia desde cualquier rom hilo xda http://forum.xda-developers.com/gala...x-spr-t3057719 Última edición por luistro Día 30/10/15 a las 18:08:26 |
|
|
Podrias explicar un poco como es la ROM, un poquito de información... algunas capturas también.
Salu2 Enviado desde mi SM-G920F mediante Tapatalk |
|
||||
|
||||
Para avisar a la gente, el rom es una NIGHTLY.
Puede que tenga bastantes fallos o tal vez lo contrario, pero no es recomendada para el uso diario. |
|
No consigo arrancar la rom e echo todos los wipes antes y despues y nada
|
|
||||
|
||||
A mi al principio tampoco me arrancaba, se me quedaba en las cuatro bolitas de colores. Le hice un wipe avanzado menos a la tarjeta sd y ya me arranca pero me da problema con la cámara que no se abre me sale un mensaje que dice "no se puede establecer conexión con la cámara. Es una pena porque la rom tiene una pinta estupenda pero sin cámara como que no. Saludos
|
|
Wipe avanzado????
|
|
||||
|
||||
nightly son actualizaciones diarias no tienen fallos y si los tienen al día siguiente los corrigen.es la primera versión que daca para el i9506 en la próxima ya funcionara la cámara.tenéis la resurrección en el hilo de cyano que puse el enlace
|
|
|
Cita:
Enviado desde mi SM-N910F mediante Tapatalk |
|
||||
|
||||
Cuando digo wipe avanzado me refiero a una opción que te da el TWRP Recovery que se llama advanced wipe y ahí seleccionas las particiones a las que tú quieres hacerles wipe. Creo recordar que te salen 8 yo seleccioné las 5 primeras. Saludos
|
|
Para cuando una versión estable del todo?
|
|
Alguno a probado esta rom ???que tal va????
|
|
Yo ahora la estoy instalando, ya comentaré
|
|
Lo que yo la he probado va perfecta. Muy completa y fluida. Un buen trabajo.
|
|
No soy capaz de arrarcar la rom hago todos Los wipes,cache system.... y despues wipe cache y dalvik cache y se queda en El arranque de Los cuatro puntos de colores ten go twrp y la rom de temasek v15
|
|
||||
|
||||
Cita:
Enviado desde mi GT-I9506 mediante Tapatalk |
|
A mi me falla la cámara, "Error al establecer conexión con la cámara", espero que lo solucionen pronto , tuve que hacer un full wipe para instalarla porque si no lo haces no te arraca y el botón home a veces no pilla la pulsación para ir, evidentemente al escritorio
Cosas buenas que le he encontrado a esta rom... Batería- 3hrs de pantalla con YouTube Mantiene una temperatura estable (unos 35º) Sonido: me parece mejor que en otras roms La personalización que le da mil vueltas a CyanogenMod Fluidez increíble A ver si arreglan la cámara rápido... |
|
|
Cita:
|
|
Formatea el kernel tambien (fotmat boot)
|
|
|
format boot???no me sale la opcion.tengo TWRP
|
Respuesta |
![]() |
||||||
|
«
Tema Anterior
|