|
||
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|
|
||||
|
||||
|
actualización del kernel 18 de mayo
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
ese es el changelod de la nueva versión
Changelog;<br /> * Fixed a bug in workqueues from my last commits where the device could freeze<br /> * Improved interactives latency and performance<br /> * Lowered the voltages just a bit to save more juice<br /> * Merged in a couple of freezer commits which should help save battery during suspend/resume circles<br /> * Merged in a patch to configure the freezer timeout and lowered its timeout from 20s to 5s (should help to enter deepsleep faster)<br /> * Added faux's sound control<br /> * A couple of other patches, checkout g |
|
|
||||
|
||||
|
ese es el changelod de la nueva versión
Changelog;<br /> * Fixed a bug in workqueues from my last commits where the device could freeze<br /> * Improved interactives latency and performance<br /> * Lowered the voltages just a bit to save more juice<br /> * Merged in a couple of freezer commits which should help save battery during suspend/resume circles<br /> * Merged in a patch to configure the freezer timeout and lowered its timeout from 20s to 5s (should help to enter deepsleep faster)<br /> * Added faux's sound control<br /> * A couple of other patches, checkout g ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
|
| Gracias de parte de: | ||
|
|
||||
|
||||
|
dice en xda que el kernel va fino en GPE si haces wipe cache y dalvik,mi pregunta es si haya su realizar los wipes antes o después del install zip? ya es la 3ra vez que pregunto y nadie me puede decir nada :c
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Nande es un experto en este kernel jaja
Sigues con el del 27.03? o has cambiado al ultimo update? |
|
|
||||
|
||||
|
Instale la ultima versión de para mi el.mejor kernel en batería, una duda es necesario tener instalado busy box? Y para que sirve esta app ,cual es su función especifica
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Hola podéis postear si mejora este update con respecto al anterior? Gracias
|
|
|
||||
|
||||
|
yo lo instale ayer hasta hora muy bien, estaba con el del 3/5 q tsmpoco me dio problemas, este al igual q el anterior ya esta calibrado para una optimización del consumo
Última edición por grosobart Día 20/05/14 a las 18:06:10. |
|
|
|
|
||||
|
||||
D gracias igualmente
|