|
||
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Parece que por fin se va a actualizar la rom!! En el twiter de DesignGears se ha podido leer lo siguiente:
@DesignGears DesignGears Cognition for the Euro Galaxy S2 will be updated this week!! For those saying it has been discontinued, troll else where please. hace 3 horas vía web Por cierto, lo de "Euro Galaxy S2" incluye el nuestro, ¿no?
|
||||
|
||||
|
Pues menos mal, yo ya estaba pensando en cambiar de ROM jeje.
PD: En esta ROM se puede usar el Jkay Deluxe (creo que se llama así) lo hecho de menos xd
|
||||
|
||||
|
Ha salido la versión 1.6 pero a mi me está reiniciando el móvil en menos de 1 minuto. No me da tiempo ni a usar el Titanium (si, debí usarlo antes... :S)
Me da FCs y encima de system!! que no suena nada bien. Yo igual aprovecho y me cambio de ROM.
|
||||
|
||||
|
A mi me da problemas con el wifi que nunca antes habia experimentado.
Tanto esperar a una nueva version para nada... Enviado desde mi GT-I9100 usando Tapatalk
|
||||
|
||||
|
Yo los reinicios los solucioné quitando la SD (tengo programas ahí peor bueno hay que joderse).
Espero encontrar una buena ROM para no tener que volver a esta.
|
||||
|
||||
|
Lo de los reinicios puede ser a que has cambiado de rom sin hacer wipe data, y en este caso has cambiado de version de android a la 2.3.5, por lo que se recomienda hacer todos los wipes. |
|
|
||||
|
||||
|
Anda pues debe ser ese el fallo, seguro que automáticamente instalé encima sin más.
PD: No entiendo el wipe factory, realmente no lo deja como de fábrica porque nunca me borra los datos de la SD interna cosa que si lo dejo de fábrica desde el menú Ajustes si, ¿no?
|
||||
|
||||
|
Anda pues debe ser ese el fallo, seguro que automáticamente instalé encima sin más.
PD: No entiendo el wipe factory, realmente no lo deja como de fábrica porque nunca me borra los datos de la SD interna cosa que si lo dejo de fábrica desde el menú Ajustes si, ¿no? ![]() Las SD nunca las toca, ni interna ni externa, creo que lo que toca los wipes de la sd son las carpetas especificas del sistema. Una recomendacion si quieres hacer una instalacion limpia de una ROM es salvar los datos de la SD y formaterla, luego wipe a todo. Las nightlys van muy bien, a excepcion de la radio SD. Muchos se quejan de problemas, pero seguramente vengan de una mala instalacion, porque a muchos nos va de perlas. Saludos |
|
|
||||
|
||||
|
Cognition S2 v1.6 Changelog: (10/22/2011)
Rebased on I9100XXKI3 |
|
|
||||
|
||||
|
@sergy330
[Rom][2.3.5] Cognition 777 r2 [11/15/2011] Based on I9100XWKJ3 firmware Rooted, deodexed and zipaligned Ninphetamine-2.1.3 Kernel I9100XXKI3 Modem Bloatware removed Camera: Take picture/video below 15% Camera: Take picture/video while on a call Camera: Take picture/video with the volume buttons, click to focus and snap or hold to focus and let go to snap picture Camera: Take picture/video without interrupting music Camera: Records Audio in 192kbps/44.1Khz quality (CD Quality) rather than stock (64kbps/16khz quality) Browser: Option to set font size Browser: Option to select a user agent (sticks after reboot) Browser: Remove built-in bookmarks Logs Provider: Removed text messages from logs Launcher: Custom default layout on home screens and app drawer Settings: Additional screen timeout options (30 minutes and never) Settings: Enabled 'Stay Awake' development option Settings: Enabled option to set default install location Status bar: 5 bar signal (i9100 uses 4 bars) Wallpaper Chooser: Enabled hidden wallpapers Messaging: Increased max message size to AT&T max 307200 -> 614400 Messaging: Increased smsToMmsTextThreshold 4 -> 20 Messaging: Increased recipientLimit 10 -> 20 Calendar: Allow calendar week to start on any day Swype: New version that works with build.prop tweaks Video Player Video playback at any battery level Framework: Accurate battery mod Framework: Charging complete notifications disabled Framework: Extended power options (reboot, recovery, download, no confirmation) Framework: Home button lag fix (disables double tap features) Framework: Home button haptic feedback fix (doesn't exist on i9100) Other mods & features: Tweaked build.prop Added AT&T CSC (fixes time, date and language presets) Enabled SIP over wifi and 3g Added Fujutweaks (2.3.7 app_process & system_server) Added CyanogenMod libsqlite.so and libsqlite_jni.so Enable Unknown Sources by default Ad blocking via hosts file Removed bootup sounds Removed main bootanimation (only loop left) Enabled tethering via usb and wifi Added Loopy Smoothness Tweak by lpy (modded by gtg465x) Updated system apps Cognition 777 r3 [coming soon...] Added SpeedMod K2-16 (highly recommended as usual) Added correct CSC Added FmRadio app Version number corrected Removed Social Hub / SNS / SevenEngine (causing battery drain) Removed VoiceToGo.apk, wipereceiver.apk, WlanTest.apk, lcdtest.apk Added bruceleedragon1's wpa_supplicant (allows ad-hoc) Added rodries's calendar wakelock fix Removed NFC Updated YouTube Cognition 777 r2 [11/14/2011] Mms.apk properly modded Lag fixed Wifi tweaks Battery saving tweaks Proximity sensor tweaks Última edición por PEPO Día 17/11/11 a las 14:52:11. |
| Gracias de parte de: | ||
![]() |
Estás aquí
|
||||||
|
||||||