|
||
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
CHANGELOG (notable new features)
7.1.0 Common: Android 2.3.7 (Google) Common: Bluetooth mouse support - Scott Brady Common: Improve notification swipe-to-clear - Evan Charlton Common: Improve album-artist support in media scanner - Paul Crovella Common: Profile improvements and bugfixes - Martin Long, Danny Baumann, Robert Burns Common: RTL text improvements - Eyad Aboulouz, Eran Mizrahi Common: Wake on volume key option - Sven Dawitz Common: Support for revoking application permissions - Plamen K. Kosseff Common: Latest Superuser app - ChainsDD Common: Control brightness by sliding on statusbar - Danesh M Common: Add "copy all" to context menu - Danesh M Common: Lockscreen haptic and statusbar indicators toggle - Danesh M Common: Nicer timepicker/datepicker - Jiri Tyr Common: Configuration 0/90/180/270 rotation - Jonas Larsson, Scott Brady Common: DSP Manager bugfixes and improvements - Antti S Lankila Common: Support for launching apps via gestures in the background - Jiri Tyr Common: Option to hide hold button during call - Roberto Leinardi Common: Allow using wildcards for call blacklisting - Nihanth Subramanya Common: Option to allow in-call lockscreen to match main lockscren - Sven Dawitz Common: Option to notify about incoming call only in background when screen is on - Pavel Kucera Common: ADWLauncher- Transitions, catalog improvements, bugfixes - John Van Etten Common: Optional GMT correction for SMS/MMS timestamps - Terry Hau Common: Add FM Seek for TI devices - KalimochoAz Common: Add FM support for SI4708 devices (Blade, V9, Racer) - Stéphane Konstantaropoulos Common: Add FM seek implementation to FM application - Tom Giordano Common: Show current FM status on lockscreen - Tom Giordano Common: Camera touch-to-focus - cyanogen, arcee, m0viefreak, Danny Baumann Common: Screenshot feature via power menu - arcee Common: WEBP backport - Vikas Arora Common: Add CM copyright noticies - arcee Common: Skia/Zlib/libcore ARM optimizations - 0xlab Common: Bluetooth tethering - Stéphane Konstantaropoulos Common: Lockscreen widget alignment - Danesh Mondegarian Common: Lockscreen calendar - David Morgan Common: AVRCP 1.3 support - Qualcomm (bugfix by Danny Baumann) Common: LED notification overhaul - Danny Baumann Common: System-wide DNS cache - Google, SEMC Common: Headset icon toggle - Cameron Pickett Common: FM seek support - Emilio López, Tom Giordano Common: Editable event fields in Contacts app - Danny Baumann Common: Remove compromised CA from system certs - Guardian Project Common: Mute camera shutter option - George Maizel Common: Camera timer - Danesh Mondegarian Common: "Mark all read" option in MMS - Vinod Surendran Common: "eat" pushes fresh brunch/breakfast to device - Ricardo Cerqueira Common: Customizable account color chip in Email - copolii Common: "Rings" lockscreen - Valera Trubachev Click, Motorola: Speed up photo recording - Emilio López Click, Motorola: Add Geolocation to photo app - KalimochoAz Click: Upgraded kernel from HTC 2.6.29 to 2.6.35 HTC msm7x30: 2.6.35 kernel and updated userspace Buzz: 2.6.35 kernel - Arne Coucheron Bravo(c)/Vivo(w)/Ace/Liberty: On charge notification led - Richard Antony Burton Crespo/Crespo4G: Kernel update 2.6.35.14 and more, voodoo implementation, BLN, BLX... Encore: Update kernel from 2.6.29 to 2.6.32 - Dalingrin,Fattire,Verygreen Encore: New GPU drivers and userspace libs Encore: Adjustable clockspeed and voltage - Dalingrin Encore: Backport 2.6.35 Bluetooth - Fattire Encore: Working mem sleep Encore: USB host support - Verygreen |
|
|
||||
|
||||
|
que noticion!! rom stable de cyano para nuestro moviles!! a ponerla YA
|
|
|
||||
|
||||
|
Buaaaaaaaaaaa que de PM. A ponerla pero ya, antes de ir a currar.... XDXD
YA ERA HORA JODER!!!!!
Para algunos, la vida es galopar un camino empedrado de horas, minutos y segundos. Yo más humilde soy, y sólo quiero que la ola que surge del último suspiro de un segundo me transporte mecido hasta el siguiente.
|
|
|
||||
|
||||
|
Aquí lo tienes.
http://download.cyanogenmod.com/get/...yS2-signed.zip
Para algunos, la vida es galopar un camino empedrado de horas, minutos y segundos. Yo más humilde soy, y sólo quiero que la ola que surge del último suspiro de un segundo me transporte mecido hasta el siguiente.
|
| Gracias de parte de: | ||
|
|
||||
|
||||
|
un problema que tengo... la acabo de meter pero me dice que mi sd y que algunas carpetas que tengo estan vacias y no tengo nada, como hago para que me detecte y poder poner mis apps?
edito:ya lo consegui investigando, pero ahora me pasa que cuando restauro del titanium me da fc y no puedo restaurar, necesito ayuda!! Última edición por jale_90 Día 10/10/11 a las 09:39:18. |
|
|
||||
|
||||
|
Para ponerme la cyano, viniendo de otra cocinada, ¿ tengo que hacer wipe data por huevs, no?
|
||||
|
||||
|
Yo he hecho todos los wipes, he instaldo la rom (se instala en un segundo, cosa que me ha extrañado... ) y no me pasa del Inicio el telefono. Se queda en la pantalla de Inicio con el triangulito...
Algo hago mal.. Hay que instalarla sobre alguna base? Saludos. |
|
|
||||
|
||||
|
os funciona la rodio con la cm..7.1 aparte de la radio me da algunos fc mi instalacion a sido wipe cache ,wipe dalvink .tenia instalada la Nightly 78 nose se si tendria que haber echo wipe data factori reset ,e instalarla 2 veces .alguien que este puesto en las rom de cianogen si puede contestar sobre esta instalacion de la cm7.1 gracias
|
||||
|
||||
|
Yo he hecho todos los wipes, he instaldo la rom (se instala en un segundo, cosa que me ha extrañado... ) y no me pasa del Inicio el telefono. Se queda en la pantalla de Inicio con el triangulito...
Algo hago mal.. Hay que instalarla sobre alguna base? Saludos. ![]() Despues de los wipes hay que instalarla dos veces seguidas, se ha dicho varias veces.
|
|
|
||||
|
||||
|
Algo hago mal.. Hay que instalarla sobre alguna base? Saludos. ![]()
|
||||
|
||||
|
Ahora os comento.. gracias ;)
|
|
|
||||
|
||||
|
Yo tengo la 7.1 recién puesta, y mis sospechas son que el bluetooth no va
![]() Me falta probarlo con el del coche, pero de momento no me detecta el del ordenador, ni el ordenador me lo detecta a él |
|
|
||||
|
||||
|
Pues no, no me funciona la radio FM...
|
|
|
||||
|