|
||
|
|
||||
|
||||
|
5.7.23
http://htcfanboys.com/download/acid/...&folder=108702 MIUI ROM 5.7.23 Full Changelog [Phone] Optimization - Optimized dial pad to work more smoothly (07-21) Optimization - Optimized launching speed of dialing page (07-21) [Messaging] Optimization - Optimized report fraudulent messages prompt page UI (07-20) Fix - Blocked messages were not marked as read in Messaging list after viewing them in Blocked SMS folder (07-20) Fix - Screen might flicker when Messaging app was opened (07-21) [Gallery] Optimization - Start page images launching speed (07-21) Optimization - Optimized smoothness of images lists page (07-21) Optimization - Reduced RAM usage when viewing images lists page (07-21) Optimization - Optimized interactive effects of People albums change name dialog box (07-21) Optimization - Enhanced Gallery launching speed (07-23) Fix - Sometimes, start page images were ordered incorrectly (07-21) Fix - Some cloud albums could not be synced to phone when switching Mi accounts (07-21) Fix - Slowness in finding projection devices (07-23) [Music] Optimization - Reduced RAM usage (07-21) Fix - Local playlists were unresponsive (07-21) [Backup] New - Backup feature for Mi Pad (07-17) Optimization - Optimized Camera backup prompt text (07-17) Fix - Sometimes, local backup files could not be recognized on computer (07-17) [Market] Optimization - Optimized launching experience and overall performance (07-20) Fix - App store tab displayed incompletely in some devices and could slide (07-20) Fix - White screen error when launching App store in some situations (07-22) [Calendar] Optimization - In event editing page, renamed the second Reminder as Reminder 2 (07-21) [Data Usage] New - Support choosing from several amounts for lockscreen data usage warning (07-20) New - View connection speed details in 'Test network' (07-20) [Notes] Fix - Sometimes, keyboard showed in start page incorrectly (07-22) [Security] New - Added Super Clean option in Settings - Manage shortcuts (07-21) Última edición por dipeste Día 24/07/15 a las 10:25:58. |
| Los siguientes 5 usuarios han agradecido a dipeste su comentario: | ||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Llevo desde que han subido a miui.eu con la actualización 5.7.23 y de momento bien pero...
He notado una mejoría en el consumo de RAM. Consumos de batería; aun es pronto para saberlo. |
|
|
||||
|
||||
|
Ami me pasa que al desbloquear el teléfono tarda un poco en encender la pantalla.
Enviado desde mi MI 3W mediante Tapatalk |
|
|
||||
|
||||
|
A mi que la rotación de las fotos de la galería no van muy finas
|
|
|
||||
|
||||
|
A mi lo de encender la pantalla me pasaba con la 16 con esta de ayer de momento no me ha pasado
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Siguen sin solucionar el lag del video con el HDR.
|
|
|
||||
|
||||
|
Acaban de sacar una nueva la 5.7.26
|
|
|
||||
|
||||
|
Se ve que algún problema tenía la anterior.
5.7.26 http://htcfanboys.com/download/acid/...&folder=109949 |
|
|
||||
|
||||
|
A mi me salia de vez en cuando, al desbloquearlo, para introducir una clave en androidap...la verdad ws que no se lo que era, pero era molesto.
|
|
|
||||
|
||||
|
Una propuesta porque no os animáis alguno a abrir un nuevo post sobre esta rom para que podamos tenerlo actualizado.
|
|
|
||||
|
||||
|
Los motivos por la rápida actualización de la 5.7.23 a la 5.7.26, con los siguientes arreglos:
(Click para mostrar/ocultar)
1. Fix - Super Clean podría causar un fallo de localización del GPS 2. Fix - La pantalla podría no ser capaz de ser despertada durante una llamada ( Redmi 1S , Redmi Nota) 3. Fix - La conexión WiFi podría causar reinicio en algunos casos (Mi Nota Pro , Mi 2 / 2S ) 4. Fix - El uso de datos podría dar FC en algunos casos |
| Gracias de parte de: | ||
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
|
|