|
||
|
|
||||
|
||||
|
Obtiene mejores consumos que el kernel Bruce???
|
|
|
|
|
||||
|
||||
|
El ciclo con el 6.1 no ha estado mal, 29 horas con 6:10 horas de pantalla con un 7%, eso sí, uso solo de WiFi, sin juegos, uso de cascos grandes, brillo al 30% y perfil battery. Pienso que en ese perfil habría que sacar algo más, pero no me quejo.
|
||||
|
||||
|
Con eso que dices la verdad es que el consumo debería ser mucho mejor, por ejemplo yo cuando usaba stock con este kernel, brillo al 60%, el perfil por defecto, WiFi todo el día, me daba 6:45 minutos a siete horas de pantalla
|
||||
|
||||
|
Con ese brillo mi móvil nunca ha llegado a esas horas de pantalla, ahora estoy con el bruce v0.3 que es el que más se acerca a las 7 horas de pantalla.
|
||||
|
||||
|
|
|
||||
|
||||
|
Versión 6.2 ya disponible
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Aqui:
25/07/14 Kernel 6.2 *Big update to Random Generator (Entropy) from 3.16.y kernel! This allow fast random data generate used by kernel or APPS/ROM *Merged updates for KSGL (GPU) Driver. *Merged many new updates for Sound and HeadSet drivers. *Reverted USB Audio drivers to STOCK, after reports that it's was broken. *Big update for MMC (internal storage) driver from CAF and Nexus 5. *Merged updates for qseecom driver. *Merged new ZVD LG Source update for LS980 Knock Code support! and new touch screen firmware. all new ZVD base ROMS can use this kernel. Others use OLDER NO Knock build. *Merged big update for LowMemKill driver from CAF and Nexus 5. Now it's much more smart and relaxed, not killing apps without need. you may see less free RAM, but it's all under control! *Fixed some NET bugs i have found. *Merged updates for ARM code from CAF. *Merged many new updates for Ondemand GOV, it's rewritten! and much more smart and efficient! some controls removed as they are no longer needed. *Tuned Touch Boost driver. *Tuned new Ondemand. *Found working wget binary and restored AD-Block update via STweaks and kernel version check! *Fixed some small bugs in STweaks scripts. *Improved deepsleep power usage and performance when active. *Possible fixed the strange CPU HANGS in some different conditions. *Found out that if one of the CPU cores overheat too much! it's shutdown and will not work any more till reboot, this is hardware protection! so if you see that one of your cores have 0Mhz when it's online. you burned it too much! reduce MAX cpu temp in STweaks for 2C less.. and REBOOT. Now all CPUS can handle high temp! this why Default profiles and lower have 78C max. |
| Los siguientes 3 usuarios han agradecido a RichiX0 su comentario: | ||
|
|
||||
|
||||
|
puesto y va de vuelo tome el perfil battery a ver como va
saludos
|
||||
|
||||
|
buenas , yo tengo el modelo D805 tendria que instalar el dorimax x versionpara el D802 ? perdon por mi ignorancia
|
|
|
||||
|
||||
|
|
| Gracias de parte de: | ||
|
|
||||
|
||||
|
Probando la 6.2, de momento bien, la pongo en perfil battery para que no se caliente tanto jugando al modern combat 5 y va bien.
|
||||
|
||||
|
ya lo tengo instalado y lo estoy probando , pero tengo una duda , en la aplicacion CPU-Z me marca que tengo un OC a 2,8 ghz , esto no influye en nada siempre y cuando en la configuracion del kernel no le ponga mas velocidad al procesador no?
|
|
|
||||
|
||||
|
Cierto, lo que te marca es la velocidad máxima que puedes alcanzar, pero si marcas 1.7Ghz ese será su tope.
|
|
||||
|
||||
|
es estable la 6.2 compañeros ? esq quiero actualizar mi version tengo la 5.0
|
|
|