|
||
|
![]() |
![]() |
ROMs y desarrollo Xiaomi MI3 ROMs y desarrollo Xiaomi MI3 |
![]() |
|
Herramientas |
|
||||
|
||||
[ROM][6.X.X][CANCRO UNOFFICIAL] Resurrection Remix MM
![]() About Resurrection Remix ROM Changelog Installation Downloads and useful links Donations About Resurrection Remix ROM Resurrection Remix the ROM has been based on CM,slim.omni and original Remix ROM builds, this creates an awesome combination of performance, customization, power and the most new features, brought directly to your Device Many things that in previous versions were tweaked with mods, are now included by default in the ROM so, please enjoy! Resurrection Remix Special thanks to, the CM team,OMNI team ,SLIMROMS and of course to all the supporters Included Main Features -Statusbar clock customization + second + fonts -Network traffic monitor -Toast animations -Add changelog -Listview animations -LCD Density -Add Weather display to status bar header -Quick unlock -Overall Speed up system -Brand new music and audio fx app from cyanogen -Included all cm 12 features -And many more slim omni and orginal RR improvements and system ui changes running in this alpha build. So enjoy -INSTALLATION INSTRUCTIONS- - Download the latest build - Download Gapps - Take a nandroid backup - Recommended - Full wipe and factory reset - Flash ROM using latest ClockworkMod recovery - Flash Gapps - Reboot. - Enjoy! -UPDATE INSTRUCTIONS- - Download the latest build of Resurrection Remix ROM - Take a nandroid backup - Flash ROM usingrecovery - Flash Gapps - Wipe cache - Wipe dalvik cache - Reboot - Enjoy! IMPORTANT: If you come from another ROM, have some issues or want a really clean installation then follow the 'Extended steps to install the ROM' featured on the General FAQ |
Los siguientes 9 usuarios han agradecido a BitratE su comentario: | ||
|
|
||||
|
||||
Gracias Bitrate, ¿tiene esta ROM el bug de tener que activar el modo avión para pasar de WiFi a datos? ¿Algún proceso que drene la batería como el WiFi?
|
|
||||
|
||||
Enviado desde mi MI3W mediante Tapatalk |
Los siguientes 2 usuarios han agradecido a Jon Stark su comentario: | ||
|
||||
|
||||
Me quedado loco cuando e visto que no es la 6.0, ed la 6.1. A vosotros o sale servicios de google se a detenido? Ami me sale de vez en cuando
|
||||
|
||||
OS funciona enviar pantalla?
Salu2. |
|
||||
|
||||
Ok, a mi no.
Hay que activar algo antes? |
|
||||
|
||||
Habrá que probarla, cuando tenga tiempo la meto
|
||||
|
||||
Así como bugs el de la radio FM que nada de nada (casi como siempre
![]() |
|
||||
|
||||
El bug del WiFi se me había pasado durante un día pero ya ha vuelto,pues nada,tocará cambiar de rom. Una lástima, me gusta bastante esta.
|
||||
|
||||
Está parado esto. Y más que va a estar...
Matoxxi se ha quedado sin servidor para compilar y no parece que vaya a haber nuevas biulds por su parte a corto plazo. Ni de esta ni de otras ROMs... ![]() Enviado desde mi MI 3W mediante Tapatalk
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Descargando!!
|
|
||||
|
||||
Ya la probé y tuve que desinstalar la por apagones frecuentes. Espero vuestras impresiones.
|
|
||||
|
||||
Ningún reinicio y con la personalización de RR tienes para aburrirte de cambiar cosas. Yo estoy muy contento, y encima con OTA. De momento, me quedo durante un tiempo.
|
||||
|
||||
Perfectamente de acuerdo con @mipo007 de MM la mejor y en personalizacion todo lo deseado de batería hoy la pruebo, en general un 100 para la rom y para dev por supuesto
![]()
|
||||
|
||||
Voy a probarla. La que me daba problemas era la build del 29 de Enero.
|
|
|
||||
|
||||
Al final tocará probarla.
Estoy muy contento con la CandySix y sus layers. Enviado desde mi MI 3W mediante Tapatalk |
![]() |
![]() |
||||||
|