|
||
|
![]() |
![]() |
ROMs y desarrollo Sony Xperia L ROMs y desarrollo Sony Xperia L |
![]() |
|
Herramientas |
|
||||
|
||||
[JB 4.1/4.2] Camera Cyber-shot™ For Xperia L (Bring Superior Auto / BIONZ)
http://forum.xda-developers.com/show....php?t=2501740
JB 4.1 --------------------------------------------------------- PLEASE READ CAREFULL!!! As i promise to give you Cyber-shot experience for your Xperia L, here is it!!! This is based from Xperia L camera that is the same with Xperia V etc, but only one thing, Xperia L is lower version of Xperia SP, T, TX & V so the features of that devices might not work on Xperia L like Superior Auto, because it's seems like camera driver issue (disable), i don't know why Sony did this, i see Xperia L stock Camera App is the same with Xperia SP, T, TX & V but in reality? Not the same!!! Features/Changelog : - Initial release for Xperia L (Beta Version) - Changed label to Cyber-shot - Changed audio Bitrate Video Recording to High Quality, Variable 249-256kbps Stereo - BIONZ Image Prossesing (Alpha Version) - 100% JPEG Quality - Sync to My App resource to improve & enable High Quality on HDR Mode - Modded media_profile - ZipAligned - And many more ... I probably forgot something Requirements : - Rooted - CWM/TWRP Recovery Installed - ROM Stock Jelly Bean Installation : - Reboot into Recovery - Make nandroid backup - Wipe dalvik cache - Install Cyber-shot Download: http://www.mediafire.com/download/gy...eta-signed.zip JB 4.2 -------------------------------------------------- Features/Changelog : - Initial release for Xperia L JB 4.2.2 - Changed label to Cyber-shot - Added Superior Auto (Read About Superior Auto At SONY MOBILE) - Enable Faster Scene on Superior Auto Mode - Changed audio Bitrate Video Recording to High Quality, Variable 249-256kbps Stereo - BIONZ Image Prossesing (Fixed) - 100% JPEG Quality - Sync to My App resource to improve & enable High Quality image with HDR - A few bugs fixes - Modded media_profile - ZipAligned - And many more ... I probably forgot something Requirements : - Rooted - CWM/TWRP Recovery Installed - ROM Stock Jelly Bean 4.2.2 Download ONLY JB 4.2.2 : http://www.mediafire.com/download/a5...L_M-signed.zip Installation : - Reboot into Recovery - Make nandroid backup - Wipe dalvik cache - Install Cyber-shot Última edición por tansy Día 31/10/13 a las 16:46:51. |
Los siguientes 2 usuarios han agradecido a tansy su comentario: | ||
|
||||
|
||||
Esta en fase alpha practicamente,asi que no me la instalado aun eso si el autor a dicho que en breves sacara la oficial y que nos dara soporte y por lo tanto actualizaciones,en principio es para bootloader abierto,pero si alguno se anima a meterlo con cerrado,ya sabe a mano y poco a poco.
De todas maneras comentamos entre todos como va el tema. Un saludo. |
|
||||
|
||||
Se la acabo de meter a mano hoy a la tarde y aun no la he probado en condiciones de de luz decente y tal... ya comentare mañana como la veo.
(no me fije en que iba a sacar la oficial en breves ![]() ![]() |
Gracias de parte de: | ||
|
||||
|
||||
Lo he instalado manualmente, y me sale una nueva camara en aplicaciones llamada Ciber Shot ... pero .... alguien sabe si el programa para hacer fotos que yo utilizaba antes (Snap Camera), se beneficia ahora de estas mejoras ???, o solo se obtienen si haces las fotos desde Ciber Shot ????
|
|
||||
|
||||
Alguien sabe como entrar en modo recovery en el xperia L? Esq vngo de samsung :s
|
|
||||
|
||||
El link de cyber-shot para 4.2 no funciona
|
|
||||
|
||||
Como ago para meterlo manualmente? Quisiera que me expliquen bien. Porque vi un hilo que decia como meterlo manualmente pero no entendi..
|
|
||||
|
||||
Se puede instalar manualmente colocando los archivos en el root Explorer?
|
|
||||
|
||||
Si funciona, va perfectamente, al principio no me cargaba correctamente las opciones, no me salia la barra superior con los modos, pero era por que se tenían que asentar los archivos. No es gran mejora, pero algo es algo.
|
Gracias de parte de: | ||
![]() |
![]() |
||||||
|