|
||
|
|
||||
|
||||
|
Nueva versión 4.5.1 (solo para el modelo 802)
*I have restored one missing config file for D802 in ramdisk. it's responsible of NET tweaks and default brightness settings and mounting /cust partition and some other small stuff.
|
|
||||
|
||||
|
El 4.5.1 va muy bien en mi movil, espero que la bateria de buenos resultados.
|
|
|
||||
|
||||
|
Con la 4.5 tuve problemas, tuve varios lags, volvio a la 4.4....sera que con la 4.5.1 se arregla eso?
|
|
|
||||
|
||||
|
Yo sigo con el 4.3.1... Mejora notablemente como para cambiar?
|
|
|
||||
|
||||
|
esta bien la ultima version ? cuanto de bateria da?
|
|
|
||||
|
||||
|
Que configuración recomiendan con este Kernel para obtener un muy buen rendimiento de batería.?
|
|
|
||||
|
||||
|
Al final me paso a furnace o lo que sea... |
|
|
||||
|
||||
|
Llevo el kernel 4.5.1 sin knock code desde anoche y es un mechero en reposo. Con wifi, 4g, bluetooth y brillo auto y 2h de pantalla y aun me queda un 70% desde las 7:30 de la mañana que lo desconecte.
|
||||
|
||||
|
Igual más que el kernel puede que sea la Rom, apps, o a saber el que tendrás corriendo siempre en segundo plano...
|
||||
|
||||
|
Nueva versión 4.6
10/05/14 Kernel 4.6 *Updated with 3.4.89 main line patch. *Updated Alucard Hotplug from DEV source. *Removed useless debug code! performance increased and battery drain reduced. *Fixed broken sampling rate setting in all CPU govs. now will stay as user ask. or default 60000. will save more battery ![]() *Alucard helped with cleaning all govs from useless function for sampling update. and fixed code logic. *Removed hack for knock ON. for AOSP, we dont need it, as we use STOCK. *RAM management improved. *Merged updates for MMC code, some are critical. *Merged updates for sound code. *Merged updates for WIFI code and common NET code. *Merged updates for camera driver. *Made full sync with 3.4.88 for USB OTG driver. mounting NTFS/exFAT need APP, OTG USB helper. but FAT32 mounted right away. *Merged many system code updates for all kind of android drivers. see GIT. *Merged STOCK ondemand gov from LG source, with small changes to work with my kernel. for now only for testing. not in STweaks. Remember to install kernel for your model and for ROM that has KNOCK code! read USER INFO! *If you loose ROOT. install via recovery SuperSU 1.94 Cuando llegue a casa actualizo op
|
|
||||
|
||||
|
a probar
|
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Hola a todos.
En la pagina principal pone que con la aplicación faux sound puedes tocar opciones de sonido. Pues bien he comprado esa aplicación en google play y mi sorpresa es que al abrirla me pone kernel no soportado
|