|
||
|
|
||||
|
||||
|
Actualización Diciembre 2025
Bajando 759 MB, tengo que ir al trabajo y no podré actualizar aún:
https://support.google.com/pixelphon...62069868689-EU What’s included The December 2025 update includes bug fixes and improvements for Pixel users – see below for details Audio Fix for issue occasionally causing audio crashes*[3] Battery & Charging Fix for an issue where the battery icon displays a blank or question mark ("?") on the status bar in certain conditions*[1] Fix for an issue where the battery's 80% charge limit setting may be incorrect in certain conditions*[1] Bluetooth Fix for issue occasionally preventing connection with certain Bluetooth devices or accessories*[1] Camera General improvements for camera stability under certain conditions*[3] Display & Graphics Fix for an issue that causes the screen to flash or remain black in certain conditions*[4] Fix for an issue that causes the screen to occasionally hang or freeze in certain conditions*[4] Fix for an issue where the screen brightness becomes dim and requires toggling the screen off and on to restore normal brightness in certain conditions*[4] Fix for an issue where the screen does not immediately respond when attempting to unlock from the Always-On Display*[1] Fix for the inner display of Pixel Foldable devices flickering or going black when launching certain games in certain conditions*[5] Fix for an issue causing screen freezes and display corruption in certain conditions*[3] Framework Fix for an issue with toggling the "Extra Dim" Quick Settings tile in certain conditions*[1] Fix for an issue where the system could run out of memory due to splash screens not closing properly in certain conditions*[1] Fix for issue with stability when using Picture-in-Picture mode during display changes in certain conditions*[1] General improvements for system stability and performance in certain conditions*[1] Sensors Fix for stability issues caused by memory allocation failures in sensor-related features under certain conditions*[1] System General improvements for system stability and performance in certain conditions*[1] Telephony Fix for issues causing instability and intermittent problems with emergency calling functionality under certain conditions*[6] General improvements for network connection stability and performance in certain conditions*[1] Touch Fix for issues causing fingerprint unlock to fail under certain conditions*[3] User Interface Fix for an issue that causes the keyboard to sometimes flicker or fail to appear when searching in the app drawer*[1] Fix for an issue with Google Home controls launch as a blank screen in certain conditions*[1] Fix for an issue with screen freezing when using gesture navigation or app switching in certain conditions*[1] Fix for issue where message notification sounds are sometimes not playing in certain conditions*[1] Fix for issue with layouts and animations during transitions in certain conditions*[1] Fix for issue with overlapping UI elements in the notification shade in certain conditions*[1] Fix for issue with semi-transparent background remains on the screen after launching the camera via a double-press of the power button in certain conditions*[1] Fix for issue with swipe-up gestures failing to trigger overview or exit apps in certain conditions*[1] Fix for issues with Quick Settings (QS) shade in certain conditions*[1] Fix for System UI crashing when interacting with notification onboarding buttons in certain conditions*[1] Fix for the issue where the notification shade sometimes incorrectly display the quick settings shelf instead of notifications after unlocking the screen*[1] General improvements for performance and stability in certain UI transitions and animations*[1] Wi-Fi Fix to improve Wi-Fi connectivity stability and performance in certain conditions*[2] Última edición por CHOIXE Día 02/12/25 a las 20:49:11. |
| Los siguientes 6 usuarios han agradecido a CHOIXE su comentario: | ||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
La verdad es que a simple vista, cambios pocos. Sera todo "interno" .
Pensando ya en la de marzo
|
|
|
||||
|
||||
|
Tiene lo que venía en las últimas betas... Widgets en la pantalla de bloqueo, más formas para los iconos (circulo, cuadrado, trébol....), modo oscuro extendido... Y supongo que mucho cambio interno, porque son casi 800 megas.
|
| Gracias de parte de: | ||
|
|
||||
|
||||
|
Ya he actualizado y siento una ligera mejoría en cuanto a la autonomía de la batería pero ya no es como antes . Creo que la autonomía del pixel 8 ya no volverá a hacer como antes.
|
|
|
||||
|
||||
|
Yo voy a seguir mientras aguante, al menos hasta 2030, que es cuando se le acaba el soporte.
|
|
||||
|
||||
|
A mi me da la sensacion que la bateria baja un poco mas lento, como que el consumo esta algo mas estabilizado... pero ya veremos. Obviamente con 2 años, solo va ir a peor.
|
|
|
||||
|
||||
|
He acabado el día con una ridícula y patética 3h de pantalla . Al principio parecía que iba algo mejor pero luego ha acabado igual . Yo intentaré aguantar porque tenía pensado comprarme el pixel 11 pero a saber... No me gusta esta política de que te "aseguran" 7 años de actualización pero a los 2 años empeoran el rendimiento y autonomía del dispositivo.
|
|
|
||||
|
||||
|
He acabado el día con una ridícula y patética 3h de pantalla . Al principio parecía que iba algo mejor pero luego ha acabado igual . Yo intentaré aguantar porque tenía pensado comprarme el pixel 11 pero a saber... No me gusta esta política de que te "aseguran" 7 años de actualización pero a los 2 años empeoran el rendimiento y autonomía del dispositivo.
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
¿Alguien sabe si por usar un cable diferente (el que me vino con la Lenovo idea tab pro) puede dejar de funcionar el límite de carga al 80%?, ahora cuando llega al 100% ya no sale el escudo que salía antes, ya hice un hard reset pero sigue igual, ¿alguna idea?, voy a probar a cargarlo con el cargador del Poco f5 de mi pareja a ver, porque ya no dispongo del cable que solía usar, ¿sabéis dónde se puede conseguir el cable original para Canarias?, un saludo y gracias por la ayuda.
|
|
|
||||
|
||||
|
¿Alguien sabe si por usar un cable diferente (el que me vino con la Lenovo idea tab pro) puede dejar de funcionar el límite de carga al 80%?, ahora cuando llega al 100% ya no sale el escudo que salía antes, ya hice un hard reset pero sigue igual, ¿alguna idea?, voy a probar a cargarlo con el cargador del Poco f5 de mi pareja a ver, porque ya no dispongo del cable que solía usar, ¿sabéis dónde se puede conseguir el cable original para Canarias?, un saludo y gracias por la ayuda.
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Yo estoy pensando pillarme el pixel 10 pro (el pequeño) pero no se. Estoy leyendo en muchos foros comentarios muy negativos y no me estoy animando. Pero la batería del pixel 8 ya es la mitad de lo que me daba antes y no creo que Google vaya a repararlo. O aguantarme con el pixel 8 y esperar al pixel 11 que supuestamente va a tener muchas mejoras.
|
|
|
||||
|
||||
|
![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
![]() Luego de alguna actualización perdía 15% de noche... Solución: hard reset e iniciar con una nueva cuenta, copiando información (se puede agregar esa cuenta nueva al whatsapp primero para respaldar) Ahora me gasta menos de 5% de noche (modo no molestar) y con uso de 4hs y media de pantalla me queda el 35% luego de 24hs de la última carga. |
|
|
||||
|
||||
|
Desde la actualización de Septiembre me pasa eso . Creo que tendré que hacer un hard rest y empezar de 0. No es normal
|
|
|
||||
|
||||
|
Yo he desinstalado la app de Accuweather y se ha terminado el drenaje de la batería
|
|
|
||||
|
||||
|
Igual creo que el problema viene con la app de google, el ok google y esas cosas que están funcionando de fondo siempre. |
|
|
||||
|
||||
|
A alguien le ha saltado una segunda actualización este mes de 23mb?
|
| Los siguientes 3 usuarios han agradecido a sithdefault su comentario: | ||
![]() |
Estás aquí
|
||||||
|
||||||
| Herramientas | |