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  #1  
Viejo 17/12/22, 12:10:31
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Vincular dispositivos

Hola, cuando vinculas una misma cuenta de WhatsApp en dos teléfonos móviles Android, en el teléfono secundario hay que tocar en los tres puntitos de arriba a la derecha y escoger la opción "vincular dispositivo" para que te salga el código QR para escanearlo con el dispositivo principal. Pero... que puede pasar cuando la opción "vincular dispositivo" no aparece en el dispositivo secundario?, solo sale la opción "Ayuda". He buscado y buscado en foros de internet y no he sabido encontrar nada de información al respecto.



A alguien le ha pasado lo mismo o sabe como solucionarlo?


Gracias
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  #2  
Viejo 25/10/23, 10:09:41
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Originalmente Escrito por zennit Ver Mensaje
Hola, cuando vinculas una misma cuenta de WhatsApp en dos teléfonos móviles Android, en el teléfono secundario hay que tocar en los tres puntitos de arriba a la derecha y escoger la opción "vincular dispositivo" para que te salga el código QR para escanearlo con el dispositivo principal. Pero... que puede pasar cuando la opción "vincular dispositivo" no aparece en el dispositivo secundario?, solo sale la opción "Ayuda". He buscado y buscado en foros de internet y no he sabido encontrar nada de información al respecto.

super mario 64

A alguien le ha pasado lo mismo o sabe como solucionarlo?


Gracias
Yes, I am aware of the issue where the "Link a device" option does not appear on the secondary Android phone. It is a relatively new issue, and there is not yet a definitive answer on why it happens or how to fix it.

However, there are a few things you can try:

- Make sure that both phones are running the latest version of WhatsApp. You can check for updates in the Google Play Store.
- Restart both phones. This can sometimes fix minor software glitches.
- Try linking the devices using a different network. If you are using a Wi-Fi network, try switching to cellular data, or vice versa.
- Try clearing the WhatsApp cache and data. To do this, go to Settings > Apps > WhatsApp > Storage & cache > - - Clear cache and Clear storage.
- If you are still having trouble, try linking the devices using WhatsApp Web or WhatsApp Desktop.
- If you have tried all of these things and the "Link a device" option is still not appearing, then you may need to contact WhatsApp support for further assistance.
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  #3  
Viejo 10/01/25, 09:20:00
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Originalmente Escrito por vincert Ver Mensaje
Yes, I am aware of the issue where the "Link a device" option does not appear on the secondary Android phone. It is a relatively new issue, and there is not yet a definitive answer on why it happens or how to fix it.

However, there are a few things you can try:

- Make sure that both phones are running the latest version of Geometry Dash Lite. You can check for updates in the Google Play Store.
- Restart both phones. This can sometimes fix minor software glitches.
- Try linking the devices using a different network. If you are using a Wi-Fi network, try switching to cellular data, or vice versa.
- Try clearing the WhatsApp cache and data. To do this, go to Settings > Apps > WhatsApp > Storage & cache > - - Clear cache and Clear storage.
- If you are still having trouble, try linking the devices using WhatsApp Web or WhatsApp Desktop.
- If you have tried all of these things and the "Link a device" option is still not appearing, then you may need to contact WhatsApp support for further assistance.
Thanks. I tried your instructions and everything worked fine.
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  #4  
Viejo 28/07/25, 04:31:11
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En realidad, es bastante inusual. Normalmente, los sitios web oficiales de las marcas siempre incluyen requisitos y configuraciones de valores. Gracias a la función de compartir de Vincert, todos pueden acceder y solicitar fácilmente.
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