|
||
|
|
||||
|
||||
|
Actualización 17/12/2014
http://forum.xda-developers.com/show...php?p=57558716 Changelog - Slim's Heads Up Lollipop enhancements/customizations - Updated Binaries to 5.0.1 LRX22C (not including radio, you'll have to do that one on your own) - Fixed Dialer FC due to ReverseLookup NPE (Mahdi fix) - Strict Aliasing Global Implementation (sparksco) - Removal of --fix-cortex-a8 which Google had left being applied to all cpus including krait (I don't see why, seems better without it tbh) - Fix ANDROID_LOOP=true for ArgoNavis and Perseus ringtones* - Add option to disable searchbar in recents - Frameworks: add ability to change the color in battery saver mode (slim) - Materialized WPS icons and Grabber Icons (credits to original authors) ![]()
|
|
||||
|
||||
|
Yo la acabo de poner la nueva y la dejó de momento con el kernel f2fs que va muy bien de momento.
|
||||
|
||||
|
Yo no entiendo porque después de actualizar a 5.0.1 con la imagen oficial ,ahora no me deja flashear la ROM,me da error tanto con la del 13 como con la del 17, antes no me pasaba
, alguna idea ?
|
|
|
||||
|
||||
|
Esta ultima build es la más rápida del Oeste, vuela
Que pasos sigues??
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
el error que me da es:
E: Error executing updater binary in zip cambien de version de twr por si acaso y lo mismo. |
|
|
||||
|
||||
)Wipe system,dalvik,cache y data (desde el menu advanced en wipes) Meti la rom, gapps, kernel ext4 y su
|
||||
|
||||
|
Buenas, que gapps utilizas ironjon.
Puedes decirme de donde las bajas gracias |
|
|
||||
|
||||