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  #1  
Viejo 17/01/09, 13:58:49
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hidberan hidberan no está en línea
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Teclado qwerty completo letras bloqueadas

Buenos días,

Ya me ha pasado tres veces en un mes de uso de mi HTC TOUCH 3G JADE que el teclado QWERTY COMPLETO despues de escribir un número se me queda bloqueado en los números y no puedo acceder a las letras. El único modo de volver a disponer de las letras es el hacer un hard reset del equipo. ¿Os ha pasado esto a vosotros también? ¿Por qué pasa? ¿Se puede resetear el teclado de algún modo más sencillo sin hacer un hard reset?.

He contactado con el servicio tecnico de HTC y no me han dado una solución válida. Os pongo copia del mensaje. Es:

New Response From [ Patricia (Europe Support (Customer Service)) ]Customer InformationNameAntonio HidalgoTelephone639963XXXEmail AddressCountrySpainInquiry InformationInquiry TypeCustomer ServiceInquiry DescriptionGood morning, I bought HTC Touch 3G T3232 (JADE) middle of December 2008 here in Spain and i find next problem: Two times i had to make a hard reset of my PDA due to keyboard (Qwerty FULL)remain fixed on numbers position and did not permit me to introduce any letter. What can i do to solve this problem? Many thanksIssue Date & Time2009/01/09 09:43Reply HistoryReply TimeReplierCommentAttachment2009/01/08 11:19Patricia (Europe Support (Customer Service))Dear valued HTC customer, Thank you for contacting our Customer Support Center. We are dedicated to providing you with the best quality service and answering all of your questions and concerns. You recently wrote us about an issue that you have encountered with your device To clarify your issue, you stated that: “Two times i had to make a hard reset of my PDA due to keyboard (Qwerty FULL)remain fixed on numbers position and did not permit me to introduce any letter" You can change the settings on the keyboard: Start Settings Input Input method: keyboard Perform a soft reset after changing the settings (press with the stylus the reset button) If the above steps do not resolve your issue, we invite you to visit the support area on our Web site. Please go to: http://www.htc.com/www/support.aspx Or you can go to: http://www.htc.com/select_country.htm, select your country and then click on the Support tab. You can also call our Call Center, you can find your local number at: http://www.htc.com/europe/CA_Hotline.aspx If you have further questions. Thank you once again for your continued patronage. Best regards, Patricia Diaz Europe customer support team HTC Corp. Global Service Division 

CONFIDENTIALITY NOTE : The information in this e-mail is confidential and privileged; it is intended for use solely by the individual or entity named as the recipient hereof. Disclosure, copying, distribution, or use of the contents of this e-mail by persons other than the intended recipient is strictly prohibited and may violate applicable laws. If you have received this e-mail in error, please delete the original message and notify us by return email or collect call immediately. Thank you. HTC Corporation

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Muchar gracias por ayudarme.
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  #2  
Viejo 17/01/09, 14:47:36
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PoPeyin PoPeyin no está en línea
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Hola, me pasó lo mismito la semana pasada y al final se me bloqueó totalmente la pda y tuve que hacer el Hard reset y perdí todo, hasta los contactos (y yo en Rusia sin poder recuperar nada!)

Parece que al WM le falta un hervor.

Saludos
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  #3  
Viejo 18/01/09, 03:14:27
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herculino herculino no está en línea
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Asustado me dejais con esta información. No he leido nada parecido por otros foros así que poco puedo aportar, puede que sea un problema del teclado español???.

A mi no me ha pasado (y espero no me pase) pero me sorprende que se "cuelgue" la máquina tanto que sea preciso hacer un Hard Reset. En teoría casi cualquier fallo del software se debe solucionar con un Soft Reset. Vaya que me dejais asutado asustado, me veo haciendo copia de seguridad de mis datos todos los dias!!!!!.

Gracias por el aviso!!!
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  #4  
Viejo 20/10/09, 15:22:11
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funcionando funcionando no está en línea
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A mi me ha pasado lo mismo después de instalar el spb mobile shell 3.5 (el 3 me iba bien).

Parece que nadie tiene solución al tema, no?


Me tocará hacer hard reset????
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