|
||
|
|
||||
|
||||
|
[4.4.2][08/01/14]Beanstalk I9100 Unofficial
![]() Features: CM based Lockscreen background options (Color fill, Custom image, Transparent) Customizable Lockscreen text color Lockscreen rotation Option to enable all widgets Minimize lockscreen challange Use widget carousel Slider Shortcuts Static Lockscreen shortcuts Lockscreen button actions LCD Density Scroll elasticity options Default App grip option Custom Carrier label Dual Pane options Customizable boot animation (off, default, set your own bootanimation) Custom original BeanStalk Wallpapers by skyliner33v Custom BeanStalk bootanimation by skyliner33v Status bar color and transparency Clock and date options which includes color, location, style Signal Styles which include color and text instead of icons, alternate GB signal layout, hide signal icons Breathing SMS option Battery styles - Includes specific colors and styles. Also includes battery bar Do not disturb option Show notification count Pie controls (need to have lockscreen background set to something other then default to work correctly (dont ask why) ) Fully customizable navigation bar - Includes style, layout, color, nav rings, pretty much everything you can think of. Quick settings color settings, tiles per row, Quick pulldown, text color Notification shortcuts, behaviour, drawer style (customizable colors), toggle colors, longpress quicksettings icon to enable/disable toggles Keyboard and input method options which include disable full screen keyboard and auto rotate Kil app back button with customizable timeout values High end graphic effects option option to disable/enable vibrate on expand for notifications alerts Low battery warning customizable options Recents RAM bar fully customizable with color styles Clock widget for LockClock including extra options to fully customize every feature of the lockclock Build.prop MOD options to enable/disable tweaks as preferred Less frequent Notification sounds options CRT screen off/on options to specify how the animation shows Enable/disable wake up on charge option Superuser fully embedded into the build and accessed from settings menu CM Performance options and features About BeanStalk option with links to github source and facebook for beanstalk. Also links to my twitter and donate. insane amount of edits/tweaks/fixes to make this build absolutely fly option to use a fully themable MMS packages. You can access from mms - settings - theme settings Numerous other options hidding throughout the buil Current bugs: * app sidebar causes back button to sometimes not work correctly. Will need to investigate. Download:http://d-h.st/F8s Gapps Gapps from Paranoid, includes AOSP launcher with voice detection(recommended!) http://www.mediafire.com/download/9c...215-signed.zip Instructions: 1. Wipe data/cache using philz recovery 2. wipe system 3. flash rom 4. flash gapps Última edición por PEPO Día 08/01/14 a las 18:59:34. |
| Los siguientes 6 usuarios han agradecido a PEPO su comentario: | ||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
tiene muy buena pinta la rom
![]() tenemos un montón de roms impresionantes con kit kat en el s2, y quién lo diría con lo parado que estaba esto hace un par de meses |
|
|
||||
|
||||
|
Vamos a probarla haber que tal.
saludos!!!! P.D.T:de rodas las 4.4 que he utilizado es la mas que me ha flipado. Última edición por nass Día 24/12/13 a las 16:30:40. |
| Gracias de parte de: | ||
|
|
||||
|
||||
|
La estoy probando yo tambien y de momento junto con la Pound Rom son las mejores por lo menos para mi gusto. Ahora lo que quiero es cambiar el kernel por el apolo para probarlo pero me da cosa porque ultimamente cada vez que lo instalo se me queda en cualquier rom en el logo de la rom colgada infinitamente cuando antes no lo hacia y no se porque sera.Por cierto sabes si se puede poner el icono de la bateria en circular porque no encuentro donde esta para cambiarlo si es que esta claro.
|
|
|
||||
|
||||
|
La estoy probando yo tambien y de momento junto con la Pound Rom son las mejores por lo menos para mi gusto. Ahora lo que quiero es cambiar el kernel por el apolo para probarlo pero me da cosa porque ultimamente cada vez que lo instalo se me queda en cualquier rom en el logo de la rom colgada infinitamente cuando antes no lo hacia y no se porque sera.Por cierto sabes si se puede poner el icono de la bateria en circular porque no encuentro donde esta para cambiarlo si es que esta claro.
![]() saludos!!! |
|
|
||||
|
||||
|
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Para esta rom tienes que utilizar estos
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Como instalo en mi movil philz recovery.... lo estoy intentando pero no lo consigo... gracias
|
|
|
||||
|
||||
|
Indicador bateria
Hola
No me sube el porcentaje de carga lo tengo en el 1% y no sube cargando y me da alarma de bateria baja. Alguna idea? salu2 |
|
|
||||
|
||||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
De momento estoy contento con esta rom de la manera que lo utilizo me ha llegado a durar la bateria 2 dias y 9 horas con aproximadamente 2 horas de pantalla y creo que no esta nada mal la verdad. Ahora tengo una pregunta. Al tocar el boton home no se enciende la pantalla para desbloquearla y demas tengo que darle directamente al boton power, no se si es algo que toque o que viene asi de serie la rom. No es mucho problema pero a mi me gustaria mas que se encendiera dandole al boton home la verdad. Saludos
|
|
|
||||
|
||||
|
De todas las kk, la más completa sin duda. Y con apolo a pleno rendimiento ya no se puede pedir más
![]() Gracias a PEPO por el hilo. Un saludo
|
| Gracias de parte de: | ||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Igual me animo a probarla. Aún no me ha tentado ninguna 4.4, de personalización y consumo va bien?. Muchos bags?. Saludos y gracias.
|
![]() |
Estás aquí
|
||||||
|
||||||