|
||
|
|
|
|||||||
| ROMs y desarrollo LG Optimus Black ROMs LG Optimus Black |
![]() |
|
|
Herramientas |
|
|
||||
|
||||
|
[RECOVERY] [] AROMA rabietas CWM Recovery Flasher v 1
Hola chicos os pongo un CWM hecho por Tantrums (rabietas) con aroma installer para elegir entre cuatro recoverys.
El post original es este: http://forum.xda-developers.com/show....php?t=1624565 Tantrums CWM Recovery Flasher v 1 I have created a small AROMA installer application to flash different versions of ClockWorkMod Recovery available in our LG Optimus Black. Released April 28, 2012 Change log : Initial Release Supports LG Optimus Black P 970 only Using AROMA installer with MIUI gui ClockWorkMod Recovery Available: - CWM Recovery 5.0.2.6 - CWM Recovery 5.8.1.3 Touch - TantrumsModCWM Touch - TantrumsModCWM Touch for the boys - CWM Recovery in SDcard. To support newer and custom CWM Recovery in the future. Just place the recovery image file in SDCARD and remane it to "recovery.img" then run the flasher. If no file was found, it wont flash anything. How to use : - copy the TantrumsCWMRecovery_Flasher_v1.zip in SDcard - Boot in you current CWM Recovery - choose "install zip from SDcard". Screenshots : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Credits: Koushik Dutta - maker of CWM Recovery Download: TantrumsCWMRecovery_Flasher_v1.zip or MIRRORS MD5: 4CDBDBF394D6588B0A3850BFCDB63F13 __________________ Want a fast, lite and ICS feel GB LG Optimus Black? Grab the latest Customizable Marvel ROM : Marvel v 8! Support further development of Marvel : Donate here. Última edición por pelucaslee Día 28/04/12 a las 20:36:08. |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Pero esto no es sólo para la miui?
|
|
|
||||
|
||||
|
Es que la traducción de google...........joeeeeer.
|
|
|
||||
|
||||
|
haber, y esta tonteria? yo creo eh... pff que pesados con la mierda del aroma installer, joder lo unico que puede hacer es que de errores o que la liemos instalando roms, que pesados!
|
|
|
||||
|
||||
|
Que es eso de aroma instaler?
Paso de estas cosas... recovery esta bien como esta Enviado, con tapatalk, desde la casa de tu vieja, un saludo de su parte
|
||||
|
||||
|
Hola, no se si esto será una tontería o no (creo que si tantrums lo ha hecho por algo será)
Cuantas más cosas tengamos para toquetear nuestro teléfono, mejor. Un saludo. Última edición por pelucaslee Día 29/04/12 a las 07:48:08. |
![]() |
Estás aquí
|
||||||
|
||||||