|
||
|
![]() |
![]() |
Software multimedia para Android Reproductores de video, audio... todo lo relacionado con la multimedia |
![]() |
|
Herramientas |
|
||||
|
||||
![]()
PlayerPro v2.08
Requirements: Android OS 2.0 - 2.3 Overview: PlayerPro: skins, artist/album information and art, grid/list views, lyrics ... PlayerPro is an advanced music player for Android 2.x devices. ![]() [break] * Browse your music by albums, artists, genres, songs, playlists, folders, and album artists. * Automatically downloads relevant album artwork, artist pictures and genre illustrations. * Manually pick preferred artwork/picture/illustration from internet, Gallery, ID3 tags, album folder and album cache. * 11 different SKINS. * 2 different layouts, Grid and List. * Read Album and artist reviews. * Download, search and and save lyrics (ID3 tag). * Single and group tag editing (title, album, artist, track, year, genre, comment). * Mixable audio effects for Android >2.3 devices: 5 band graphic equalizer with default/customizable presets (edit, rename etc), stereo widening effect, reverb effects (large hall, small room etc), bass boost effect, volume control ... * Free addition DSP plugin for Android <=2.2 devices: 10 band graphic equalizer with 15 default presets, customizable presets, preamp control, bass boost control, volume control ... * Music stats and smart playlists: ratings, play/skip counts, last played, last added. * Import/export music history and ratings: Songbird, Winamp, Wmp, MediaMonkey, Music files etc * Music folder selection. * Choice of 2 lock screen widgets with many customization options (unlock slider, sound toggler, skip tracks using prev/next volume buttons, swipe gesture ...). * Choice of 5 differnt home screen widgets (4x1, 2x2, 3x3, 4x4, 4x2). * Scrobbling (Simple Last.fm, Scrobble Droid). * Sleep timer with fade out. * Share text notifications/artwork/music on social networks (tweeter, facebook, gmail, picassa etc). * Headset support. * Swipe gestures (player: swipe album art to skip songs, browsers: swipe left to play next, swipe right to play last). What's in this version: Support for Dolby/SRS sound effects for HTC devices equipped with HTC sound enhancement. Support for mp4/m4a tag editing. Read/save lyrics/ratings to mp4/m4a files. Shake it feature: give phone a shake to play next/previous song. Added "Go to folder" option to player contextual menu. Added option to automatically play next video on video end. Customize headset long press and double/triple press (disabled by default). Removed lock screen from recent apps. Various bug fixes. http://www.filesonic.com/file/1537920554 |
Los siguientes 17 usuarios han agradecido a su comentario: | ||
|
|
||||
|
||||
Bieeeeeeennnnn!!!
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Y el enlace?
Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk |
|
||||
|
||||
Gracias!
![]() |
|
||||
|
||||
En notas de la versión pone que es la 2.0.7. Aun así ok
Enviado desde mi HTC Desire usando Tapatalk
|
||||
|
||||
Pues vaya!!! Está deshabilitada la opción de cambio de canción con el botón de volumen
![]() |
|
||||
|
||||
Gracias, Maikel.
Enlace de MU para los que al igual que yo os da problemas al descargar directamente de filesonic: http://www.megaupload.com/?d=WZC1UXU9 |
Gracias de parte de: | ||
|
||||
|
||||
Desinstalando!! Tampoco funciona el Shake it, o sea que no se puede cambiar de canción sin encender y pulsar en el terminar. Me vuelvo a la versión 2.06
|
|
||||
|
||||
En primer lugar gracias, ahora una pregunta, en la lista de albumes me salen todas las canciones, por ejemplo, tengo un album: "Los nº 1 de Cadena 100" que tiene 40 canciones, pues en la lista de albumes me salen 40 "Los nº 1 de Cadena 100". Me he asegurado con el Mp3tag que todas tengan el mismo nombre de album, y estan en una misma carpeta. ¿Cómo se soluciona esto?.
Gracias y un saludo. Última edición por adatha Día 10/08/11 a las 12:22:24. |
|
||||
|
||||
Gracias, lo buscaba!
Saludos. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
En primer lugar gracias, ahora una pregunta, en la lista de albumes me salen todas las canciones, por ejemplo, tengo un album: "Los nº 1 de Cadena 100" que tiene 40 canciones, pues en la lista de albumes me salen 40 "Los nº 1 de Cadena 100". Me he asegurado con el Mp3tag que todas tengan el mismo nombre de album, y estan en una misma carpeta. ¿Cómo se soluciona esto?.
Gracias y un saludo. ![]()
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
El problema es porque el autor del album es diferente para cada uno y por eso los separa, tienes que cambiarlos todos a "varios" por ejemplo. A mi esto me ha funcionado.
|
|
||||
|
||||
Ok muchas gracias por la info le pasare el mp3tag para pc
Sent from my MB525 using Tapatalk
|
||||
|
||||
Problema equalizador
Hola. Tengo un problemilla. Cuando pongo el equalizador en ON, las pistas de audio se oyen entrecortadas y muy flojito. Alguien sabe a que se debe?. Gracias de antemano.
|