![]() |
|
ROMs y desarrollo Nexus One ROMs y desarrollo Nexus One |
«
Tema Anterior
|
Siguiente tema
»
|
Herramientas |
|
||||
|
||||
[FRF91] eViL's Q&D HTC Sense v.1.00 - base 2.09 Desire 720p video [8/09/10]
Lo primero cito la fuente de la ROM, y mis agradecimientos a eViL D: por esta ROM que tanto me está gustando
This right now is pretty much a Quick & Dirty port of udK's Froyo HTC Desire Sense ROM. Please give props to him. I'm not real sure what works and what doesn't on the N1. Free space is pretty much nonexistent right now. There are some graphical issues too. Code: ROM specs: Android 2.2 Froyo (FRF91) HTC Sense New Base official v2.09 720p video recording 5mp camera APP2SD+ App Sharing Car Home Plurk Wi-Fi Hotspot 2.6.32.9 kernel (svs-oc-uv, 1113mhz) with interactive scaling ..and much more! Changelog: v.1.00 Rebase off the official HTC 2.2 release (2.09) 720p video, 5mp cam with flash & flashight 1.2ghz oc/uv kernel with interactive and axi scaling Fully odexed (no transparent noti -tray) - dalvik to cache Espresso-like theme Battery percent Notification lights Adobe Flash More wallpapers & alarms Replaced HTC car panel with Google car home More info coming..... *Flash via recovery, please do a FULL wipe. REMEMBER to back up your APN! MD5 - 45361A89E7E9596B8FD7D71C1BE8D476 Issues: BT - some have gotten it work (It DOES work, but you have to play with discoverable to get it to pair, then play with that and ftp while the music is playing) FM Radio APN's - back your APN UP with APN BACKUP! USB Mounting - An app or widget will solve this. *HTC IME Mod problems, try this Both the mod and original HTC IME are there. Make sure to remove the IME before installing. v.09.89 - update only Updated kernel with AXI scaling (thanks to Ivan & monks), 720p video, oc/uv. Transparent notification tray Smooth Sense icons from here Reverted "network fix" (htc acoustic & ril) Updated ui sounds Updated build.prop Updated media libs added DSP manager v.09.8 Dalvik to cache Updated kernel Network fix integrated (should fix network dropping) thx for the tip JupiterDroid build.prop changes (please let me know of issues) Titanium backup updated HTC Album and Radio updated v.09.7 720p video recording (all thx to cyanogens mad skills & git) 5mp htc camera Fully functional flashlight Removed FM radio WIDGET WiFi Hotspot works, but you need to manually configure it and make sure your subnet is correct. WARNING, FLASHING ANOTHER KERNEL WILL BREAK THE CAMERA! If you have network issues, go here v.09.5 Rebase from Neophytes Desire ROM Graphics fixed (thx Rod) New 2.6.32.9 kernel with interactive governer N1 camera and video recorder (5mp pix) WiFi Hotspot working More I will add later..... v.Alpha (FULL) (second release) Rebase off of AdamG's desire ROM New 2.6.32.9 kernel 1113 capable Espresso theme Odexed apps & deodexed framework 130mb of free /data apps removed: quickoffice, pdf viewer, etc. Issues: All issues from previous build remain v1.1-R1: (first release) Code: [!] Fixed /bin/vold (thanks to klutsh) [!] Fixed WiFi 802.11n [!] Fixed HSDPA icon [!] Fixed Market [+] Battery with % Known issues: no 720p recording 3mp pics Usb mount does not launch. Need to use a widget or app. Graphical glitches. Download: http://www.mediafire.com/?sharekey=4...440008e45ec5ab http://www.4shared.com/dir/G9NA0DQC/Froyo.html El caso es que estos días estoy teniendo problemas con mi router, y no se si no se me engancha al WI-FI por la ROM o por todos los cambios que estoy haciendo al rout... Si alguien quiere probar una rom FroYo con un sense que realmente va fluido y me quiere confirmar si el wi-fi no va o es que el problema es mío se lo agradezco... Fuente Original: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=730290 |
Los siguientes 2 usuarios han agradecido a LunaK su comentario: | ||
|
|
Yo llevo esta Rom desde Su primer version y es inane maravilla. Y te confirmo Que funciona el wifi, al menos con el router de mi casa.
Sent from my Nexus One using Tapatalk |
|
ami nose porke no me deja instalar palicaciones con apk manager me dice instalando..... y alfinal me pone ke la aplicacione no se pudo instalar, he hecho todos los wipe pero weno, lo bueno de esta rom es la grabacion en 720p pero las fotos de la camara con flash siguen salidendo verdes (la mayoria) por ahora seguire con my cianogenmod 6.0 rc2 gracias por la subida
![]() |
|
v.1.01
Complete Deodexed build darktremor a2sd from here Trackball wake Fixed green camera pix New battery icons Updated voice search Updated Su app & binary (thx ChainsDD) Updated kernel to 34.1 (oc/uv 1190mhz) 720p, axi scaling, svs, etc.. Updated Titanium backup & APN backup Fully functional market including Adobe Flash Probably more.... |
|
||||
|
||||
Si que le va el wifi si.... he cambiado el router esta mañana... estaba roto... :S
He tenido que volver a la f91.. estas ROM's se beben la batería |
|
Esta ultima gestiona muy bien la batería.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk |
|
||||
|
||||
ha mi me jodia bastante lo de la bateria..por que realmente es cojonuda esta rom y muy bonita la personalizacion de evil...pero ya esta solucionado...SETCPU y listos! ahora perfect todo!! menos mal que alguien le ha pasado la mano por delante de la cara a paul modaco...por que si tenemos que esperar a que actualice su desire rom..pffff...
a quien le guste el sense le encantara! salu2 |
|
||||
|
||||
No sincronización el bluetooth con el coche, por lo demás perfectamente.
Aunque sólo quedan 3,5MB en el sistema libres con el sense. |
|
||||
|
||||
LunaK hay actualizacion en el XDA de esta Rom, puedes modificar el titulo asi los los que la tengan pueden ir actualizamdo.
[ROM][FRF91] eViL's Q&D NXSense v.1.02 - base 2.09 HTC Desire 720p video [8/19/10] |
|
no me reconoce el dispositivo para meter aplis en la tarjeta alguna sugerencia¿?
Última edición por jose27 Día 20/08/10 a las 01:35:46 |
|
||||
|
||||
Lo tienes que hacer desde recovery porque eso no funciona en esta Rom. (USB-MS)
Última edición por javier flecha Día 20/08/10 a las 01:41:14 |
|
muchas gracias
de todos modos le faltan muchas opciones de modificacion la probare hasta que a la RC3 se le pueda instalar la camara de la desire que parece ser la unica que funciona en mi nexus. |
|
||||
|
||||
HSí pero RC3 no tiene sense, no?
|
|
No pero. por Lo que he probado va muy pero que muy fluida
|
|
Para lo de montar la unidad sd hay una aplicación que te instala la propia rom llamada automount, que lo que hace es montarla automáticamente cuando conectas el usb.
Un saludo |
|
||||
|
||||
me gusta la rom, pero el led verde de carga noi se apaga nunca?
gracias y saludos |
|
||||
|
||||
otra cosa os funciona el app2sd, porque a mi no.
alguna sugerencia? gracias |
|
||||
|
||||
las fotos con el flash verdes, la radio fm se me bloquea constantemente, el app2sd nada, el bluetouch no lo he probado de momento, la rom me gusta pero demasiados fallos de momento.
saludos |
|
||||
|
||||
parece que hay nueva version:
Changelog: STILL WIP: USB Mounting 100% reliable BT (it works with some fiddling) FM radio v.1.03t Trackball Alert support! Kudos to lilHermit - buy his app Updated 34.1 kernel Updated Google Quick Search MD5 - 8F8ED35876660C4EB0D653AADFD3C25A saludos |
|
|
||||
|
||||
Va francamente bien, lo que no me ha dejado es flashear sin wipe siendo una actualización.
Menos mal qué tenemos mybacukp y se nos hace más rápido. Estoy con 3 rom en el n1 tirando de cada una actualizando y pongo la qué quiero ya configurada. |
Respuesta |
![]() |
||||||
|
«
Tema Anterior
|
Siguiente tema
»
|
|
Hora actual: 00:47:06 (GMT +2)