|
||
|
|
||||
|
||||
|
inew i6000 regalado: 180$
http://www.aliexpress.com/item/iNew-...402107530.html
rice: US $209.00 / piece Discount Price: US $188.10 / piece 1 day left Shipping: Free Shippingto Spain via DHL Delivery: 3-7 days (ships out within 7 days) Quantity: piece (910 pieces available) Total Price: US $188.10 Item specifics Unlock Phones:Yes Recording Definition:1080P Display Color:Color Brand Name:iNEW Thickness:Slim(9mm-10mm) Design:Bar CPU:Quad Core Cellular:GSM/WCDMA Display Resolution:1920x1080 Touch Screen Type:Capacitive Screen Screen LCD Type:FHD Display Size:6.5 SIM Card Quantity ual SIM Cards Release Date:2013 RAM:2G Band Mode:2SIM/Dual-Bands CPU Manufacturer:MTK Camera:13.0MP ROM:32G Color:White Operation System:Android Feature:GPS Navigation,Email,FM Radio,MP3 Playback,Touchscreen,Bluetooth,Wi-Fi,Memory Card Slots,Video Player,Gravity Response,Front Camera,Dustproof,Message,GPRS Battery Type etachable Item Condition:New Camera Type:Front & Back Camera Battery Capacity(mAh):3150mAh Language:English,Russian,German,French,Spanish,Pol ish,Portuguese,Italian,Turkish,Norwegian Size:173* 93* 9.5mm Model Number:I6000 Product Description iNew I6000 6.5'' 1080P FHD Screen Smartphone Android 4.2 MTK6589T Quad Core 1.5GHz 2GB 32GB Network/Used Area 2G GSM:850/900/1800/1900 MHz Unlocked without contract; 3G: WCDMA 850/2100 MHz Language English, Afrikaans, Indonesia, Melayu, Catala, Cestina, Deutsch, Espanol, Filipino, French, Hrvatski, Zulu, Italiano, Kiswahili, Latviesu, Lietuviu, Magyar, Nederlands, Norsk, Polish, Portuguese, Romana, Rumantsch, Slovencina, Slovenscina, Vietnamese, Turkish, Greek, Bulgarian, Russian, Serbian, Ukrainian, Hebrew, Arabic, Persian, Hindi, Thai, Korean, Simplified/ Traditional Chinese Memory Support MicroSD card to extend to 32GB maxi; Dual SIM Feature Yes. Support Dual SIM Dual Standby; Two SIM cards work in the same time; Characteristics 6.5 inch IPS screen, OGS technology; PX:1920* 1080 FHD; 16000K colors; Smart phone, Operation System: Google Android 4.2.1; CPU: MTK6589T, Cortex A7 quad core, 1.5GHz, GPU: PowerVR SGX 544; 32GB ROM, 2GB RAM; Support Flash Player 11.1; Support WIFI: 802.11b/g wireless internet; Built in GPS and support voice navigation; Back camera: 13.0MP with flashlight, auto-focus; 5.0MP Front Camera; FM Radio; 3.5mm standard audio output jack; Support G-Sensor; Proximity Sensor; Support Play Store, Gmail, Skype, MSN, word, excel, ppt, pdf document ![]() Appearance 173* 93* 9.5mm; Weight 265G (with 1 battery); Color Black default/ White for choice; LCD 6.5 inch IPS touch screen, OGS technology; PX: 1920*1080px FHD; 16000K Colors; Memory 32GB ROM 2GB RAM, support to extend TF card to 32GB maximally; Ringtone 64 chord; Ringtone format: mp3, midi; Music: play mp3 at background; support equalizer with pure music; Video: 3GP,MP4,support to play in full screen, speed/pause; FM: FM stereo radio, play outside without earphone; Camera: 13.0 MP with flashlight and auto-focus; support full screen capturing; front cam 5.0MP; GPS: Yes, built in, also support A-GPS and voice navigation; With EPO assistance to speed up positioning; Data: USB data wire/Bluetooth stereo output (voice, file transmission); PB: Group ringtone; SMS: SMS/ MMS; More: 3G, Play Store, GPS, WIFI, Bluetooth, FM radio, Flash Player, Ebook, Email, Messaging, VPN Services, Google search, wallpapers, calendar, calculator, clock, tethering & portable hotspot, camera, etc Package Included Cell Phone x 1 Batteries x 1 (3150mAh) Charger x 1 USB Cable x 1 Earphone x 1 User Manual x 1 Screen Protector x 1 (Free gift) All in the original package (retail package), good design for sellers or gift to others. Shipping Calculate your shipping cost by country/region and quantity. Quantity: Ship to: Spain Shipping Company Shipping Cost Estimated Delivery Time Processing Time 3-7 days 7 days China Post Air Parcel US $27.78 Free Shipping15-45 days (It may take longer during the holiday seasons.) IMPORTANT: China Post Air Mail, China Post Air Parcel, HongKong Post Air Mail, HongKong Post Air Parcel may not be tracked and may result in delays or lost parcels. Packaging Details Unit Type:piece Package Weight:0.500kg (1.10lb.) Package Size:25cm x 15cm x 10cm (9.84in x 5.91in x 3.94in) Última edición por YoShuA Día 24/10/13 a las 20:52:26. |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Por ese precio dudo que tenga realmente 2GB de ram, 32GB de memoria y 13 de camara y 5 de frontal...
![]() Y mas aun resolucion FHD en una pantalla de 6,5
|
||||
|
||||
|
Para comprar uno que hay que entrar en aliexpres?
|
|
|
||||
|
||||
|
Estan aumentando en aliexpress las estafas o alibba y los 40 ladrones, aparecen precios de moviles a precios increibles, estoy intentando enviar mensaje al vendedor del inew i6000 y todos son problemas no deja,
Recomiendo no comprar en ALIEXPRESS, es posibles que te timen, ya conozco varios casos, saludos |
|
|
||||
|
||||
|
vaquero no compres nada parece un fake, en menos de una semana ya he visto 5, tengo las URL´S
|
|
|
||||
|
||||
|
Estan aumentando en aliexpress las estafas o alibba y los 40 ladrones, aparecen precios de moviles a precios increibles, estoy intentando enviar mensaje al vendedor del inew i6000 y todos son problemas no deja,
Recomiendo no comprar en ALIEXPRESS, es posibles que te timen, ya conozco varios casos, saludos ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
ya, si tienes razón, y los que empezamos a comprar?, han salido desde hace poco de la cueva de alibaba, dos articulos q me fijo y los dos... fakes. que crees que voy a pensar,
y en una he hecho una compra para probar, y despues de mandarme un email q el vendedor era fraudulento, a los dos dias me cobran.... solo son 15 euros, pero he puesto ha prueba y la prueba para mi y mi consejo es no comprar en ALIEXPRESS. Ademas en el foro, hay muchas quejas de vendedores q intentan colarte algo superior a lo q has comprado, veo mucha estafa, y lejos de la realidad de lo q se intenta vender, ahora nos intentan engañar como a españoles, va a ser que no, aliexprees es alibaba y los 40 ladrones... |
|
|
||||
|
||||
|
anda si eres mas veterano y eso q soy 4 años mas viejo, como te pasa el tiempo
|
|
|
||||
|
||||
|
me convervo mejor,
|
|
|
||||
|
||||
|
cada uno tiene sus experiencias y yo creo que siempre hay que ser cuidadoso en esto de las compra spor internet, yo antes de comprar siempre me fijo en la reputacion del vendedor
|
|
|
||||
|
||||
|
la verdad q no me gusta hablar ni dar consejos, pq como decir por aqui, existe el buscador, a veces eso fastidia, pq hay gente q no sabe usarlo, y necesita ayuda, ese es el gran fallo q le veo a este servidor,y por mas q pongas en el buscador no sale nada,
|
|
|
||||
|
||||
|
ltblue si te doy la razon,solo he hecho una prueba en mi primera compra por aliexpress
y despues de que dicen q el vendedor es fraudulento, q me congelan la compra, a los dos dias me cobran?, y ahora para recuperar ese dinero... jajajja me lo voy a pasar bien, a ver que me piden... |
|
|
||||
|
||||
|
ultimamente las compras en china estan habiendo problemas no se pq parte si por china o por los paises receptores, mas bien las segundas.... q opinais
|
|
|
||||
|
||||
|
anda en 5 años solo 320 mensajes, no me lo creo
|
|
|
|