Motorola Xoom Motorola Xoom

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Viejo 01/08/13, 01:56:43
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fredyDX fredyDX no está en línea
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ayudenme por favor

pues esto es lo que sucede me dieron una Motorola xoom y pues se descompuso y ya no enciende para nada ni apretando el botón power y volumen no enciende para nada no se si alguien tendrá por hay algún programa que me ayude por favor..... =3
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  #2  
Viejo 26/10/13, 14:52:21
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shadowthunder shadowthunder no está en línea
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pruebe esrto perdon mi spaniol

Soft Reset for Fozen Xooms:


To reset your Xoom when the screen is totally unresponsive, press the power and volume up buttons at the same time for about three seconds. The two buttons are right next to each other on the back and side of your Xoom. This is a soft reset. It's the equivalent of yanking the batteries or totally powering the device off. Once your Xoom powers back up, it will still have all your software and preferences. It just (hopefully) won't be frozen anymore.aqui encontrs todo lo que necesitas espero ayudarte saludoshttps://motorola-global-portal.custh...ail/a_id/61612
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