|
||
|
|
|
|||||||
| ROMs y desarrollo HTC Sensation / Sensation XE ROMs y desarrollo HTC Sensation / Sensation XE |
![]() |
|
|
Herramientas |
|
|
||||
|
||||
|
Rom android revolucion hd v.5.0.0./ics/sense 3.5 con beats audio
mike1986.
Today, 08:57 AM # 36997 Android Revolution HD 5.0.0 --- Android 4.0.1 Ice Cream Sandwitch, speeded up! Sense 3.5 with Beats Audio --- --- I will add this to the 3rd post very soon, need to totally wake up myself --- Re-based on first Ice Cream Sandwich (Android 4.0.1 + Sense 3.5) OS for HTC device Included Beats Audio, HTC Notes and all goodies! Added my all speed tweaks and made this build a lot faster CFQ as default scheduler BDI read_ahead_kb changed from 1024KB to 512KB Tweaked thermal engine Usual componentes: SuperUser wit su binary Newest Android Market Newest YouTube Newest VoiceSearch Zip-Align on boot sysro/sysrw support Full init.d support Newest BusyBox OpenVPN support Removed some bloatware Disabled OTA service (doesn't work on custom ROMs) Disabled checkin services (saves battery and resources) Stock kernel for now, you can remove Daemon Controller Many more to come! - Super Wipe is highly required before flashing 5.0.0! --- Download here --- __________________ Join Android Revolution HD community: Facebook Page - like us! ||| Twitter - follow us! ||| IRC Channel - join us! If you appreciate my work, you can buy me a beer All my ROMs have great popularity and are a 100% success Por favor moderador si usted considera esta mal este hilo que lo borre, no es mi intencion robar el credito de ningun otro forero, gracias
| Los siguientes 3 usuarios han agradecido a jaimechan su comentario: | ||
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Hola, alguien la ha probado? Hay mejora en el rendimiento comparando con la ArHd 3.6.x, es que esta es la que llevo ahora y es estupenda.
Enviado desde mi HTC Sensation XE with Beats Audio usando Tapatalk |
|
|
||||
|
||||
|
Ya existe un post sobre esa Rom, ya se que es una actualizacion, pero debería ir en su hilo: http://www.htcmania.com/showthread.php?t=265004
la razion es simple: en nada, casi todas las Roms seran ICS, y no vamos a duplicar todos los post. Gracias y felices fiestas. Última edición por fozzy Día 22/12/11 a las 14:08:02. |
| Gracias de parte de: | ||
|
|
||||
|
||||
|
HOla y saludos a los que esten conectado, tengo el htc sensation Z710e y me gustaria instalarle esta ROM.
Sensation Z710e. S-OFF HBOOT 1.27 FIRMWARE 3.33 el de la Sensation XE pero aun me consume mucha bateria tengo el Recovery clockworkmod. Que me falta para poder instalar esta ROM, con el clockworkmod puedo instalarla y no tendre problemas? |
![]() |
Estás aquí
|
||||||
|
||||||