|
||
|
![]() |
![]() |
Otros smartphones antiguos de Motorola Otros smartphones antiguos de Motorola |
![]() |
|
Herramientas |
|
||||
|
||||
ayuda con moto Z3 play, fail trough from normal boot mode
buenas tardes, tengo un problema con un motorola moto Z3 play de 128gb, segun me dicen que estaba actualizando y se quedo sin bateria y ahora inicia en letras rojas que dicen lo siguiente:
Your device didin't start up succesfully if this a Verizon device, use the Software Repair Asistant on computer to repair your device. connect your device to your computer, to get the Software Repair Assistant. if this is not a Verizon device, or Software Repair Assistant did not help for any reason, please contact your customer care center for further asistant. AP Fastboot Flah Mode (Secure) SSM: abl csv roll back 0.7 No booteable A/B slot Failed to boot Linux, Failling back to fastboot Fastboot reason: Fail-trough from normal boot mode cuando quiero conectarlo para flashearlo, la computadora no me reconoce el modo fastboot, ni adb, pongo los comandos "fastboot devices" o "ADB devices" y obviamente no me deja hacer nada, alguien que me ayude a sacarlo de ese estado o me oriente un poco para revivirlo, porfa!!... de antemano Gracias y Saludos! |
|
![]() |
![]() |
||||||
|
Herramientas | |