![]() |
|
Internet y conectividad para Android Messengers y otros widgets de internet |
«
Tema Anterior
|
Siguiente tema
»
|
Herramientas |
|
||||
|
||||
![]()
Tapatalk Forum App (Pro) v1.10.3
Requirements: Android Overview: The only and the best fully funcional forum app in the Market, endorsed by over 10,000 of forums worldwide. 4.5/5 stars reviewed by thousands of power fellows. Why not give it a try? ![]() [break] Top 3 Social app in Android Market! Top 50 Grossing App in Android Market! Top 5 Social app in Apple App Store! Major features: - Auto-save your account information, no need to login every-time - Private Messaging and Notification (Notify you when new message arrives) - Photos Upload and Download feature - Forum and Topic Subscription - Plus many other usual forum features Recent changes: Introducing Tapatalk for Android version 1.10! Version 1.10 update: - UI Improvement in thread viewing area with improved line spacing etc. - Improved image upload quality (no more silly image size) - Ability to open internal forum link natively in-app (work in most cases) - Smilies! Now you can view basic set of smilies and we plan to add more. - Basic HTML display support (you'll need to turn this on in Settings - Fixed Mark as Read issue - Ability to change avatar in vB-based forum More Info: Code: Select allhttp://www.tapatalk.com Download Instructions: http://www.megaupload.com/?d=SDQHCJ0E |
Los siguientes 27 usuarios han agradecido a su comentario: | ||
|
|
Muchas Gracias , lo probare.
Un saludo |
|
||||
|
||||
Probado y funcionando ok.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk |
|
||||
|
||||
Gracias por el aporte, voy a probarlo!!!
Saludos! |
|
||||
|
||||
Gracias por este aporte. bajado y a punto de probarlo
|
|
||||
|
||||
Muchas gracias. Otra de mis imprescindibles aplicaciones.
Un saludo |
|
Gracias por el enlace. Descargada y sustituida la anterior.
Saludos |
|
||||
|
||||
Muchas gracias.
Me gustaría aprovechar este hilo para preguntar una duda: ¿se pueden ver sólo los foros en español? Me gustaría descubrir algún otro foro pero hay tantos que me resulta imposible encontrar algo interesante. Saludos Sent from my A101IT using Tapatalk |
|
||||
|
||||
Hay un foro que me conecto a menudo pero no me sale en esta aplicacion, es www.spainbass.com, es una pena que no me pueda conectar por medio de tapatalk.
|
|
||||
|
||||
Cita:
Si alguien tiene algun truco que lo postee. De momento lo que hago es buscar la palabra foro o poner una palabra en español relacionada con cualquier temática. Pero es un método un poco cutre. |
|
||||
|
||||
Cita:
Saludos Sent from my A101IT using Tapatalk |
|
Funciona a la perfeccion en sgs muy recomendable
![]() |
|
me lo descargo.muchas gracias por el aporte.un saludo
|