|
|
||||
|
||||
|
Moboplayer. Si no me equivoco tenéis el apk para instalarlo en la carpeta MIUI addons.
|
| Gracias de parte de: | ||
|
|
|
|
|
Creo que este post no va aqui, asi que pido disculpas antes que nada.
Me gustaria saber si puede poner en esta rom de Miui una aplicacion de contactos la cual la foto del contacto se vea en TODA la pantalla cuando me llaman "estilo iphone", alguien sabe algo al respecto ? daria problemas con Miui ? muchas gracias !. |
|
|
||||
|
||||
|
Cita:
Muchas gracias! |
|
|
||||
|
||||
|
Cita:
|
|
|
||||
|
||||
|
Kakomalo y el tema del acelerometro? esta solucionado en esta nueva Beta??
Saludos campeon! |
|
|
|
|
Cita:
![]() Añadidos interesantes a esta semana, Camara CM7 ultima versión, va bastante bien la verdad, y gallery 3D parcheada en HD... me sigue gustando el que mas quickpick, seguramente lo ponga como extra en la sdcard... eso me lo pienso. |
|
|
|
|
Cita:
zadock muchas gracias por contestar je pero mi duda es, que aplicacion hace esa funcion? "la foto en toda la pantalla como el Iphone", que no de problemas con Miui |
|
|
|
Viene de serie con la app de contactos de miui, edita el contacto y pulsa sobre imagen de llamada.
|
|
|
||||
|
||||
|
Cambios de ésta semana...esperando impaciente la beta ya!!
System: Optimisation of Wi-Fi hotspot support for Defy Optimisation of internal storage low, prompt will be made by notification sound Update Milestone code optimisation for better memory, added new DSI patch to fix input method of different Android keyboard, kernel and driver updates Support for call recording on Defy Optimized system number wheel operation Optimisation of i9000 kernels voodoo colour adjustment interface support Fix i9000 lockscreen, long press home key displaying torch Fix power consumption issues for Defy Fix in some cases unlock problems with Defy, multi-touch settings default is set to ’2′ in Button settings Fix in some cases GPRS connection instability with Defy Fix problem restoring factory default settings with Defy HD2 display colour fix some problems Fix HD2 music playing and answering phone leads to a loud popping noise Fix on some models, using the default boot flash animation will look black and white Phone: New auto-recording function Optimisation of automatic answering (Support for setting answer delay) Optimisation of vibration settings for incoming and outgoing call hangup Fix cancel failure of the pressed-down sliding button after releasing Fix interface when calls do not exit from proximity sensor (Part solution cannot lead to a black screen during a call hanging up) Fix T9 in some cases does not match the search displayed Fix in some cases SMS cannot display phone number display attribution problem Contacts: Optimisation of polyphonic characters (Settings > Rebuild index data) Lockscreen, Status bar and notifications: New single-page notification window switching support to customise layout (define only the first 11 toggles, last default is brightness, see Settings > Personal > Toggle Settings) Added notification bar to switch network option from 2G / 3G New lockscreen format string variable for lock-screen support (themers) Simple mode switch to optimise the notification bar, single page mode uses the same resource files and keeps theme unified Fix, after shutting down the system to optimise tactile feedback, on lockscreen pressing missed calls / unread messages still continues to vibrate alert Optimisation of unlocking lockscreen animation Launcher: Automatically organise new icons (Shake phone in edit mode 3 times to automatically sort current screen icons) Themes: Optimisation of local theme, theme lateral line, application is consistent with other systems After restoring theme, the Bluetooth icon shows the wrong information Fix problem closing theme download list page and re-entering the details page still prompted to download but are unable to do so Camera: Optimisation of High-definition video format display information (HD) Optimised when the camera damage is detected, the clue says exit instead of FC. Fix problem taking photos or changing exposure restores settings to default values Gallery: Fix problem under SD card tab sorting files leads to inconsistent results Music: New SD card mode, no support for online music Optimisation of music style pop up, more unified to system popup design Messaging: Fix problem loading some GIF images leads to FC Backup: Added support to backup System Settings Added support to backup and restore the current theme Fix problem with sliding scroll back does not reposition correctly MIUI Weather: Optimisation to significantly improve performance and stability Fix issues with location / GPS Fix CMWAP access problems License Manager: New message added for read / write permissions management Settings: Added support for different Wireless connection agent settings Optimisation of SMS tone settings, moved to Sound and Vibration menu Optimisation of screen rotation 180 degree rotation switching Delete Motorola models “Connecting to PC” entry so content is empty, see Settings > System Enviado desde mi Alcatel One Touch |
| Los siguientes 4 usuarios han agradecido a zadock su comentario: | ||
|
|
|
|
Cita:
p.d. o no me explico bien y no me entero de como hacerlo
|
|
|
||||
|
||||
|
Muy interesante la nueva actualización. Con un poco de suerte, espero que funcione todo correctamente.
|
|
|
|
te explicas perfectamente, no le des al icono de la foto que sale (avatar), dale al boton que sale abajo que pone imagen de llamada.
|
|
|
||||
|
||||
|
Cita:
saludos |
|
|
|
Uff la de esta semana me esta dando de problemas!!! pero ya a estas alturas me espero y le meto la nueva de limpito. @kakomalo, cuando crees que podras sacarla?? sin animo de meter bulla ni nada. si no por saber si me merece la pena esperar o le meto otra vez limpita la 1.9.23 por 3ª vez jejej.
Me tira fcs todo el rato en temas (thememanager), no me reconoce la sd-ext( le he puesto el parche tb que hay en el YAOS Updater, y he montado desde CWM), ahora me sale que la SDCard estaba mal, y me la ha formateado, entonces no tengo nada si entro por RootExplorer, pero todas las apps siguen funcionando, estaran debajo de /mnt?? no se muy raro todo. Sin embargo en cuanto a bateria y fluidez fenomeno. Pero me esta puteando jejej. Saludos. EDITO: No estan debajo de /mnt. pero cada vez que abro una es como si creara el directorio en /mnt/sdcard. Como si el formateo hubiera barrido pero no fregado jejeje. Última edición por esepera Día 30/09/11 a las 12:49:38 |
|
|
|
|
Cita:
Con la MIUI tienes la opción de que te salga la foto en pantalla completa del contacto. Lo que tienes que hacer es: - Ir a contactos - Selecciona el contacto que quieres y pulsar menu y pulsar editar contacto - Bajas hasta encontrar establecer fotografía y te da 2 opciones (importar desde galería o tomar foto ahora) - Elige la que quieras y te saldrá una nueva pantalla donde puedes Ajustar la foto, rotarla, aumentar tamaño pellizcando en pantalla, confirmas. - Ya tienes cuando llames o te llamen la imágen del contacto a pantalla completa. Salu2 |
|
|
|
Added notification bar to switch network option from 2G / 3G
|
|
|
||||
|
||||
|
Ya lo he probado en una Defy, y es un simple enlace al menu, prácticamente lo mismo que había antes, dejando pulsado el de datos. Sige sin poder automatizarse el switch con tasker, por eventos como encender o apagar la pantalla como en CM7
![]() Algún experto puede corroborarlo? |
|
|
||||
|
||||
|
Cita:
|
|
|
|