Home Menu

Menu

La Cocina de ROMs Tutoriales, consultas, etc... sobre la Cocina de Roms

Herramientas
Viejo 16/02/09, 20:16:15
pool__13 pool__13 no está en línea
Usuario veterano

Fecha de registro: oct 2008
Modelo de smartphone: HTC Diamond
Versión de ROM: Fourteen 0.2
Mencionado: 0 comentarios
Tagged: 0 hilos
Cita:
Originalmente Escrito por nikitto Ver Mensaje
jajaja...bueno, eso me pasa por no leer

Salu2
a quien no le ha pasado alguna vez
Responder Con Cita

Viejo 17/02/09, 21:20:20
josepmaria josepmaria no está en línea
Miembro del foro

Fecha de registro: ene 2009
Modelo de smartphone: htc diamond
Pool_13.

Català: t'he enviat un mp.
Castellano: tienes un mp.
Responder Con Cita
Viejo 18/02/09, 21:54:29
Miembro del foro

Hola Pool_13

Català: Et passo al teu correu una mica de feina feta. Perdona, però no sé com retornar els arxius htmls extrets amb el programa restorator 2007.

Castellano: Te paso a tu correo un poco de trabajo hecho. Perdona, pero no se como devolver los arxhivos html con el programa restorator 2007.

Última edición por josepmaria Día 18/02/09 a las 22:09:30
Responder Con Cita
Viejo 18/02/09, 22:54:27
Usuario veterano

Cita:
Originalmente Escrito por josepmaria Ver Mensaje
Hola Pool_13

Català: Et passo al teu correu una mica de feina feta. Perdona, però no sé com retornar els arxius htmls extrets amb el programa restorator 2007.

Castellano: Te paso a tu correo un poco de trabajo hecho. Perdona, pero no se como devolver los arxhivos html con el programa restorator 2007.
pues dema tho miro lo dels htmls, es q ara estic contestante desde la diamond
Responder Con Cita
Viejo 19/02/09, 14:18:52
Usuario veterano

Cita:
Hola Pool_13

no he trobat la manera de fer-ho aixi que el que pots fer es tornar els archius html amb el resource tuner ja que els html no porten el 0x00.

no he encotrado la manera de hacerlo asi que lo que puedes hacer es devolver los archivos con el resource tuner ya que los html no contienen el 0x00
Responder Con Cita
Viejo 19/02/09, 21:37:56
Miembro del foro

Hola Pool_13,

Català: Si et sembla bé deixarem els html pel final, perquè el resource tuner que tenia ha expirat, ja que era una versió d'avaluació de 30 dies. quan els tinguem tots ja els traduirem d'una tirada.

Castellano: Si te parece, dejaremos los html para el final, porque el resource tuner que tenía ha expirado, puesto que era una versión de evaluación de 30 días. Cuando tengamos todos los htamls ya los traduciremos de un tirón.
Responder Con Cita
Viejo 19/02/09, 21:50:32
Usuario veterano

Cita:
Hola Pool_13,

Català: Si et sembla bé deixarem els html pel final, perquè el resource tuner que tenia ha expirat, ja que era una versió d'avaluació de 30 dies. quan els tinguem tots ja els traduirem d'una tirada.

Castellano: Si te parece, dejaremos los html para el final, porque el resource tuner que tenía ha expirado, puesto que era una versión de evaluación de 30 días. Cuando tengamos todos los htamls ya los traduciremos de un tirón.
em sembla correcte

me parece correcto

Responder Con Cita
Viejo 25/02/09, 20:20:03
Miembro del foro

Hola Pool_13,

Català: Ja has vist la noticia que microsoft traurà el windows phone 6.5 properament, i en català. No sé si podrem actualitzar els nostres mòbils amb el nou windows. De tota manera, segurament serà un windows apedaçat com ja és habitual amb microsoft. Jo, seguiré amb la feina; de fet, ara estic d'exàmens, bé jo no , els alumnes, i després m'hi podré tornar a posar.

Castellano: Ya has visto la noticía que microsoft sacará el windows phone 6.5 próximamente, y en catalán. No sé si podremos actualizar nuestros móviles con el nuevo windows. De todas maneras, seguramente será un windows remendado como ya es habitual con microsoft. Yo, seguiré con el trabajo; de hecho, ahora estoy de exámenes, bien yo no , los alumnos, y después volveré a poner-me manos a la obra.
Responder Con Cita
Viejo 25/02/09, 22:16:13
Usuario veterano

Cita:
Hola Pool_13,

Català: Ja has vist la noticia que microsoft traurà el windows phone 6.5 properament, i en català. No sé si podrem actualitzar els nostres mòbils amb el nou windows. De tota manera, segurament serà un windows apedaçat com ja és habitual amb microsoft. Jo, seguiré amb la feina; de fet, ara estic d'exàmens, bé jo no , els alumnes, i després m'hi podré tornar a posar.

Castellano: Ya has visto la noticía que microsoft sacará el windows phone 6.5 próximamente, y en catalán. No sé si podremos actualizar nuestros móviles con el nuevo windows. De todas maneras, seguramente será un windows remendado como ya es habitual con microsoft. Yo, seguiré con el trabajo; de hecho, ahora estoy de exámenes, bien yo no , los alumnos, y después volveré a poner-me manos a la obra.

Si ja ho he llegit, pero no podem comptar amb ell fins a finals d'any.. osigui que mentres avera si fem algo

Si lo he leido pero no podremos contar con el hasta finales de año.. osea que mientras aver si hacemos algo..
Responder Con Cita
Viejo 27/02/09, 12:19:21
gruixut gruixut no está en línea
Miembro del foro

Fecha de registro: jul 2008
Modelo de smartphone: HTC Touch Cruise
Versión de ROM: pcarvalho eXtreme ROM 3.19 WM6.5 con Videollamada
CAT: Una pregunta de novatillo, aquesta traducció es per tots el windows mobile (5.0, 6.0, 6.1) o per un terminal concret (HTC diamond)?

ESP: Una pregunta de novatillo, ¿esta traducción es para todos los windows Mobile (5.0, 6.0, 6.1) o solo para un terminal concreto (htc diamond)?

Un treball increible....
Responder Con Cita
Viejo 27/02/09, 15:47:19
Usuario veterano

Cita:
Originalmente Escrito por gruixut Ver Mensaje
CAT: Una pregunta de novatillo, aquesta traducció es per tots el windows mobile (5.0, 6.0, 6.1) o per un terminal concret (HTC diamond)?

ESP: Una pregunta de novatillo, ¿esta traducción es para todos los windows Mobile (5.0, 6.0, 6.1) o solo para un terminal concreto (htc diamond)?

Un treball increible....
Doncs de moment només serà per a la diamond amb el wm6.1.

Pues de momento solo será para la diamond con el wm6.1
Responder Con Cita
Viejo 27/02/09, 20:11:16
Miembro del foro

Hola Pool_13,

Català: Aquesta tarda he pogut treballar una mica i he fet tres arxius, els tres últims que quedaven de la carpeta mui SYS. Em sembla que amb aquests ja està acabat aquest bloc. Te'ls he deixat al teu correu. Per cert, hi ha un document (bbcbres.dll.0C0A.mui) que té uns bitmaps que també els he traduït i els he deixat separats en una carpeta.

Castellà: Esta tarde he podido trabajar un poco y he traducido tres archivos, los tres últimos que quedaban de la carpeta mui SYS. Me parece que con estos ya está acabado este bloque. Te los he dejado en tu correo. Por cierto, hay un documento (bbcbres.dll.0C0A.mui) que tiene unos bitmaps que también los he traducido y los he dejado separados en una carpeta.
Responder Con Cita
Viejo 01/03/09, 19:06:50
Usuario veterano

Cita:
Hola Pool_13,

Català: Aquesta tarda he pogut treballar una mica i he fet tres arxius, els tres últims que quedaven de la carpeta mui SYS. Em sembla que amb aquests ja està acabat aquest bloc. Te'ls he deixat al teu correu. Per cert, hi ha un document (bbcbres.dll.0C0A.mui) que té uns bitmaps que també els he traduït i els he deixat separats en una carpeta.

Castellà: Esta tarde he podido trabajar un poco y he traducido tres archivos, los tres últimos que quedaban de la carpeta mui SYS. Me parece que con estos ya está acabado este bloque. Te los he dejado en tu correo. Por cierto, hay un documento (bbcbres.dll.0C0A.mui) que tiene unos bitmaps que también los he traducido y los he dejado separados en una carpeta.
perdona per no haver-te contestat abans, he estat fora. ara m'ho mirare i et dic algo

perdona por no haverte contestado antes, he estado fuera. ahora me lo miraare i te digo algo.
Responder Con Cita
Viejo 02/03/09, 15:37:29
Miembro del foro

Hola Pool_13:

Català: et passo una mica més de feina feta. Em sembla que amb els que et passo només queden dos arxius del bloc mui OEM; el MMSTransport.dll.0C0A.mui i el phcanrc.dll.0C0A.mui. Si puc, a finals de setmana ho tindré tot.
Per cert, una vegada et vaig demanar si em podies ajudar perquè volia traduir algunes petites aplicacions de l'hatc diamond i em vas dir que ja em faries un tutorial o alguna coseta així. Em faria gràcia saber-ho fer. Moltes gràcies.

Castellano: te paso algo más de trabajo hecho. Me parece que con los que te paso sólo quedan dos archivos del bloque mui OEM; el MMSTransport.dll.0C0A.mui y el phcanrc.dll.0C0A.mui. Si puedo, a finales de semana lo tendré todo.
Por cierto, una vez te pedí si me podías ayudar porque quería traducir algunas pequeñas aplicaciones de la htc diamond y me dijiste que ya me harías un tutorial o alguna cosita así. Me haría gracia saberlo hacer. Muchas gracias.
Responder Con Cita
Viejo 02/03/09, 21:45:44
Usuario veterano

Cita:
Hola Pool_13:

Català: et passo una mica més de feina feta. Em sembla que amb els que et passo només queden dos arxius del bloc mui OEM; el MMSTransport.dll.0C0A.mui i el phcanrc.dll.0C0A.mui. Si puc, a finals de setmana ho tindré tot.
Per cert, una vegada et vaig demanar si em podies ajudar perquè volia traduir algunes petites aplicacions de l'hatc diamond i em vas dir que ja em faries un tutorial o alguna coseta així. Em faria gràcia saber-ho fer. Moltes gràcies.

Castellano: te paso algo más de trabajo hecho. Me parece que con los que te paso sólo quedan dos archivos del bloque mui OEM; el MMSTransport.dll.0C0A.mui y el phcanrc.dll.0C0A.mui. Si puedo, a finales de semana lo tendré todo.
Por cierto, una vez te pedí si me podías ayudar porque quería traducir algunas pequeñas aplicaciones de la htc diamond y me dijiste que ya me harías un tutorial o alguna cosita así. Me haría gracia saberlo hacer. Muchas gracias.
ostres, aixo em sembla que ja està casi a punt! No tinguis presa en acabar-ho. No m'havia pogut mirar fins avui els arxius finals del SYS, avui he mirat el que em deies dels bitmaps i ja els he corregit.
Respecte a lo de la traducció de les aplicacions, quan t'ho vaig dir, em pensava que sabia fer-ho, però resulta que no ho feia bé. Així que estic buscant informació per a fer un tutorial.

ostras, esto me parece que ya está casi a punto! No tengas prisa en finalizarlo . No me había podido mirar hasta hoy los archivos finales del SYS, hoy he mirado lo que me decías de los bitmaps y ya los he corregido.
Respecto a lo de la traducción de las aplicaciones, cuando te lo dije, me pensaba que sabía hacerlo, pero resulta que no lo hacía bien. Así que estoy buscando información para hacer un tutorial.

Responder Con Cita
Viejo 02/03/09, 23:32:28
edu20 edu20 no está en línea
Usuario novato en la web

Fecha de registro: nov 2008
Thumbs up t9 en catala

Feu una feina extraordinària, os felicito i animo per què finalitzeu aquesta feinada i poder gaudir d un programa en català.
Us voldria fer una consulta: teniu coneixement que existeixi un T9 en català per auto corregir els sms?
Gràcies i ànims en la vostra feina.

Hacéis una faena extraordinaria, os felicito de antemano y animo para que finalicéis esta faena y poder tener por fin un programa en catalán.
Os querría hacer una consulta: tenéis conocimiento que exista un T9 en catalán para auto corregir los sms?.
Gracias y ánimos en vuestra faena.
Responder Con Cita
Viejo 02/03/09, 23:51:11
Usuario veterano

Cita:
Originalmente Escrito por edu20 Ver Mensaje
Feu una feina extraordinària, os felicito i animo per què finalitzeu aquesta feinada i poder gaudir d un programa en català.
Us voldria fer una consulta: teniu coneixement que existeixi un T9 en català per auto corregir els sms?
Gràcies i ànims en la vostra feina.

Hacéis una faena extraordinaria, os felicito de antemano y animo para que finalicéis esta faena y poder tener por fin un programa en catalán.
Os querría hacer una consulta: tenéis conocimiento que exista un T9 en catalán para auto corregir los sms?.
Gracias y ánimos en vuestra faena.

aquest es amb el problema que ens trobarem ara, que no hi ha cap diccionari per a català... tot serà buscar i buscar..

éste se con el problema que nos encontramos ahora, que no hay ningún diccionario para catalán ... todo será buscar y buscar ..
Responder Con Cita
Viejo 04/03/09, 22:21:24
Miembro del foro

Hola Pool_13,

Català: Em sembla que si no hi cap sorpresa, ja he acabat.. Et passo els dos arxius que faltaven.

Castellano: Me parece que si no hay ninguna sorpresa, ya he acabado. . Te paso los dos archivos que faltaban.
Responder Con Cita
Viejo 04/03/09, 22:24:07
Usuario veterano

Cita:
Hola Pool_13,

Català: Em sembla que si no hi cap sorpresa, ja he acabat.. Et passo els dos arxius que faltaven.

Castellano: Me parece que si no hay ninguna sorpresa, ya he acabado. . Te paso los dos archivos que faltaban.
uaaaaaaau!
ets un geni josepmaria.

eres un genio josepmaria
Responder Con Cita

Viejo 04/03/09, 22:28:09
Usuario veterano

Em sembla que encara no estan enviats els arxius no?, diria que acabes de escriure el post...

Me parece que aún no has enviado los archivos no?, diria que acabas de escribir el post
Responder Con Cita
Respuesta

Estás aquí
Regresar   HTCMania > La Cocina de ROMs > La Cocina de ROMs

Reglas de Mensajes