#1
|
||||
|
||||
Politica de gearbest...
como os comente, miband no me mide el sueño, si los pasos y tal... mande rma a gearbest, pues bien:
Dear francisco, Thank you for your message. I feel sorry about the problem you have. I have submitted your problem to our technical Department to confirm and get some solutions for you. If you don't mind, could you please contact us 1-2 business days later? At the same time, I suggest you to go to your local repair store to check what cause the problem and how much it will cost to repair it. If possible, please give us the feedback. Very appreciate your patience and support us! Looking forward to your contact. la primera tactica clasica, espera unos dias, a ver si se arregla por arte de magia. Luego llevala al informatico de la esquina, que averigue lo que pasa, pide presupuesto, y si tal nos lo comentas... Sabemos que comprar cosas de estas en china, tiene su aquel... pero que en lugar de hacerse cargo, me sugieran mandarlo al chiringuito de informatica del pueblo.... Con este tipo de tomaduras de pelo, suelo ser contundente ¿disputa en paypal? |
|
#2
|
||||
|
||||
Cita:
|
Respuesta |
![]() |
||||||
|
«
Tema Anterior
|
Siguiente tema
»
|
|
Hora actual: 15:08:33 (GMT +2)
HTCMania: líderes desde el 2007