![]() |
|
Software multimedia para Android Reproductores de video, audio... todo lo relacionado con la multimedia |
«
Tema Anterior
|
Siguiente tema
»
|
Herramientas |
|
||||
|
||||
![]()
VitalPlayer Pro v1.2.7
Requirements: Android OS 1.6 - 2.3 Overview: VitalPlayer supports almost all video and audio codecs. This powerful software codecs provide smooth quality video. ![]() - functionality 1. System mode play(hardware codec use) 2. SMI,SRT support 3. Software & hardware Brightness control 4. Resume play previously 5. Gray screen(software codec only) 6. Various font size & color & type 7. Screen capture(software codec only) 8. Screen Lock/Unlock 9. File Send 10. Subtile Sync. and more. *This app is ad free version. *Works on Gingerbread(2.3) now (Nexus S). *If it can not play, please set the software codec(setting -> decode mode -> software codec). ** Unknown error -18 solution ** 1. Move all the apps back to phone 2. Put your microSD into a card reader 3. Delete .android_secure folder. If it does not work after installation or the app closes in the filelist, please do this. 1. Wifi off -> wifi on 2. 3G(first) or Wifi connection (If not connected, authentication process can not proceed.) 3. playback(hardware codec, software codec) http://www.megaupload.com/?d=FWTKOJ8T Última edición por josea3456 Día 11/05/11 a las 12:57:38 |
Los siguientes 3 usuarios han agradecido a su comentario: | ||
|
|
||||
|
||||
esta muy bien...la unica pega que le veo es que el navegador del reproductor no me encuntra todos los videos pero si los buscas con algun otro explorador de archivos y le das a reproducir como y luego eliges este reproductor funcionan bien y como punto a fabor que le pongo es que este no tiene publicidad y el rockplayer si porque aun no existe version cuqueadilla para la version 1.7.2 tegra 2 que es la que necesito yo para mi lg optimus 2x
|
Respuesta |
![]() |
||||||
|
«
Tema Anterior
|
Siguiente tema
»
Herramientas | |
|