|
||
|
![]() |
![]() |
ROMs y desarrollo Touch HD ROMs y desarrollo Touch HD |
![]() |
|
Herramientas |
|
||||
|
||||
[Dutty's V3.4 XT SHIP][5.2.21048.1.6.3] [Rhodium/Topaz]
Hola a todos!
Mientras dutty's está con las roms de wm6.5, que supongo que deben de estar un poco verdes por ser las primeras, ha salido ya esta nueva rom. Yo aun no la he probado, Saludos ![]() ![]() Dutty's HD V3.4 XT Ship Change Log + GL Benchmarks
• Updated Official HTC CE OS & Build to 5.2.21048.1.6.3. • Added New HTC Radio 1.14.25.24. • This Rom is also based on the New official HD ROM Version 1.59.709.0. • In order to upgrade successfully you can now flash with either USPL or HSPL 1.56 http://forum.xda-developers.com/show...44&postcount=2 • This Rom was design to be close to Stock as possible with less 3rd party Applications. • Internet Sharing Fixed. • Improved Memory Management. • Updated OEM Drivers. • Updated Cyberon Voice Speed Dial with new Icon. • Updated Google Map Version 3.0.1.6. • Updated Most HTC Apps some listed below: • Updated HTC Manila V2.1.38147.5 • Updated HTC Album 1914.2626. utilises with new sensor drivers. • Updated HTC Camera 6.16.34566.1. • Updated HTC Streaming Media. • Updated HTC Task Manager. • Updated HTC Touch Keyboard. • Updated HTC Media Toolkit. • Updated HTC Voice Recorder. • Updated HTC YouTube Application. • Updated Opera Version • Updated Microsoft Windows Live Application 10.6.52.1300 • Added MS Face book Application. • Added Sun Java Application. • Added Open VG Drivers. • Removed Flip it Application will provide as cab. • Removed Obex Inbox, Cab will be provided. • Rom uses the new sensor drivers for landscape for applications most already set as default except for manila and some others which can also be set or vice versa use my Flip it Application. • Manila Program Launcher now supports up to 29 tabs. • Faster GPS tested on cold boot with Tom-Tom not sure about Lagging. • Much Improve Battery Performance. • Fixed Opera freezing issue. • Fixed some minor issues in ROM. • Enable 6 tab support in Opera. • Rom will be available in 3 versions [ Standard, CVSD & MSVC ]. • Improve Rom speed even more see benchmarks below]. • Fully tweaked Rom. • Please consider a donation for my time and hard work that went into this Rom, donation link in my signature. Dutty's Special Thanks to his Beta Team:
Dutty's HD V3.4 XT Add on Cabs:
Dutty's HD Default Landscape Applications using Sensor Drivers:
![]() |
|
|
||||
|
||||
Yo por ahora a todas estas rom que estan saliendo lo malo que le veo es que no estan en el idioma de cervantes
|
||||
|
||||
Hola bragadonvio! Pues yo tengo la V3.0 de dutty y está en inglés, y la verdad ya me he acostumbrado ya que lo que majormente uso son los programas que vienen dentro o sea los que añado yo, y la majoría los tengo en español. Lo único es el sistema operativo que está en inglés pero para mí ya no es problema. Saludus! ![]() |
|
||||
|
||||
Yo tengo la version 3.0 con el manila traducido al castellano, gracias a un cab que no recuerdo donde lo pille. Aun asi hay muchas cosas sin traducir, pero el touchflo esta completamente en español, lo que no se es si se le puede aplicar a esta nuerva version.
|
|
||||
|
||||
Ok, cuando casque la de franlov, que con la caña que le doy no tardara, probare esta y le metere el cab haber que tal, total sino pos se vuelve a la anterior y listo jeje.
Muchas gracias.
|
||||
|
||||
dutty ya saco la version 3.5 mirar en su website y comentar q tal please
|
|
||||
|
||||
edit
edito tomorrow sacara la version 3.6 xt final de la 6.1 la 3.5 tiene un peque^o error y se corrige con ala 3.6 y pasara a la 6.5
|
|
||||
|
||||
Ya ha sacado las 3.6. una con manila 2.0 y otra 2.1 cual vais a poner???
|
|
||||
|
||||
Ostras a este ritmo prefiero esperar a ver si esta es estable, no quiero ir probando cada dos por tres. Tiene su trabajo instalar todos los programas
![]() Gracias y saludos ![]() |
![]() |
![]() |
||||||
|