¿Lo flasheas vía recovery? ¿O por Odín?
Es que me da error de signature.
Es necesario un recovery especial?
__________________
"Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s'escriga o es pense en català.
És la mateixa gent a qui no agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Ovidi Montllor