Ver Mensaje Individual
Viejo 04/11/10, 09:55:15
Array

[xs_avatar]
NSRayder NSRayder no está en línea
Usuario muy activo
· Votos compra/venta: (2)

Fecha de registro: oct 2010
Modelo de smartphone: Desire HD, Galaxy S
Tu operador: Vodafone
 Cita: Originalmente Escrito por traqa666 Ver Mensaje
Yo ya me he enterao, la DHD no tiene GPU.

Tampoco es tan difícil...

Hola me gustaria saber si en la pagina de Qualcomm estan equivocados, he estado buscando informacion al respecto, solo tuve que googlear un poco y me encontre esta informacion, no se si sera un problema de redaccion de la pagina, que alguien me confirme si estos datos son reales o no.

Fuente : http://www.qualcomm.com/products_ser...napdragon.html

The MSM8x55 chipset platform consists of the MSM8255™ and MSM8655™ and features a newly designed and optimized multimedia sub-system over previous Snapdragon generations.
  • Scorpion 1 GHz CPU
  • Integrated 3G mobile broadband connectivity
    • MSM8255 support for HSPA+ networks – up to14 Mbps downloads and 5.76 Mbps uploads
    • MSM8655 support for HSPA+ networks – up to 14.4 Mbps downloads and 5.76 Mbps uploads – as well as CDMA2000 1X, 1xEV-DO Rel 0/A/B
  • Low-power 45nm process technology for higher integration and performance
  • High-definition (720p) video recording and playback up to 30 frames per second
    • Multiple video codecs: (MPEG-4, MPEG-2, H.264, H.263, VC-1, DivX, DivX 3.11, Sorenson Spark, On2 VP6)
  • High-performance GPU - up to 41M triangles/sec and 245M 3D pixels/se with dedicated 2D Open VG graphics hardware
  • High-resolution up to XGA (1024x768) display support
  • 12-megapixel camera support
  • Built-in eighth-generation gps engine with Standalone-GPS and Assisted-GPS modes
  • Support for Wi-Fi® and Bluetooth® connectivity
  • Multiple audio codecs: (AAC+, eAAC+, AMR, FR, EFR, HR, WB-AMR, G.729a, G.711, AAC stereo encode)
  • Support for mobile broadcast TV (MediaFLO™, DVB-H and ISDB-T)
  • Support for Android™, Brew® Mobile Platform and Windows® Phone

Ahora me gustaria saber de donde sacas tu que no tiene GPU Dedicada, alguna informacion publicada al respecto, por favor nos gustaria verlas para salir de dudas.

Un saludo.
Responder Con Cita