Ver la Versión Completa : Actualizacion software
ampdelos
03/06/08, 06:02:44
Señores, buena noche.
Como se que aqui hay buenos cocineros, me gustaria saber si pueden cocinar el Comm Manager que se encuentra en esta pagina http://www.astralbase.com/pocketpc/, para ser adaptado a mi HTC Cruise, pues me parece muy buena presentacion y acorde a la WM 6.1 0.67 de Bepe.
Intente instalarla y me envio un mensaje de alerta, indicandome que es para una version de WM anterior.
Hola,
la Fox CTD ha baixat molt el pes i ara està, amb el tub tallat, per sota dels 1500 gr. Entre Reba i Fox jo agafaria la segona (amb kashima... hi ha algunes OEM que surten sense aquest plus) encara que amb tots el problemes que he sentit dona el CTD ho faria amb algunes reticències ( i sense el comandament al manillar, que és lleig i un totxo).
Entre la Fox CTD i la Sid WC triaría la segona, potser no serà tan rígida però no he sentit a ningú queixar-se per problemes.
La Reba és una molt bona forquilla si mires la relació qualitat/ preu i, segons el model, el pes no està gaire lluny de les altres dues. Potser et val la pena estalviar per aquí i invertir per un alre lloc.
També dir que fox necesita molt més manteniment, i es més delicada que la reba. El problema no és pes ni per estalviar unos diners. El dubte que tinc es amb la durabilitat de la forquilla. En la doble tinc una manitou rseven es bona pero tinc molts problemes amb ella. No vull tindre una bici i cada dos per tres anar al taller per la forquilla. Les dues son bones, pero cada cop en ho posen mes difícil...
Gracies Sector
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.