PDA

Ver la Versión Completa : Grooveshark VIP v2.2.1


josea3456
17/03/11, 17:46:20
Grooveshark VIP v2.2.1
Requirements: Android v1.1 or later, 3G or Wireless connection
Overview: Make sure you've always got the tunes you want, right in your pocket. Android rocks even harder with Grooveshark Mobile's music catalog. Your smartphone just got a lot smarter.
http://i.imgur.com/cRhcr.png

2.2.1


Improved application liveliness, responsiveness, and startup time.
Also improved album art downloading and caching.
Improved playback across most devices.
Fixed configuration change bugs.
Update also includes fixes to playlist and favorites syncing.

Play Any Song Instantly
Find bands you already love and listen instantly—from individual songs to entire albums. Keep your friends close, and your favorite music closer.
Save & Make Playlists
Create playlists on-the-go and access them anywhere later. On your phone, computer, or friends' place, your Grooveshark music is synced across the board.
Radio
Can't think of what to play next? Grooveshark makes radio stations based on tunes you already love. On the road, at the gym, in your ears.
Listen Offline
Pick your favorite songs and store them on your phone to listen to even when your coverage drops. Grooveshark is your on-demand listening cure. Anywhere.

Download Instructions: install. account creation will probably fail inside app. this is unavoidable. create account at website listen.grooveshark.com (http://listen.grooveshark.com/). start trial when prompted. the developers actively maintain a protection system that bans accounts and blacklists ips. every attempt has been made to prevent this but i am not responsible for anything. if account banned or ip blacklisted, create new account, change ip, reinstall. sometimes you can simply reinstall. big thanks to lowfive for testing.

http://www.filesonic.com/file/266033494/Grooveshark-VIP-2.2.1.apk

h0sp1t4l3t
11/04/11, 16:35:58
Gracias por el aporte. Alguien que lo haya probado, es cierto que se cierra continuamente y debes desinstalar cada vez, crear nueva cuenta...?

xerezcd
11/04/11, 17:04:08
gracias , utilizo mejor el tiny shark q está en el market normal y funciona de maravilla. pero te lo agradezco , por si falla ya tengo otro.

ajvulcan
16/04/11, 10:07:40
Empieza a dar problemas, para ciertas canciones o no las abre o de pronto pones rammstein y te abre una canción de country estadounidense.... en fin.... a ver si sale la v2.2.3 crackeada

prozaks
11/05/11, 17:34:21
Me funcionaba perfecto hasta que he actualizado la version de android a la 2.3, ahora se queda cargando las canciones y no se reproducen, a alguien mas le ha pasado?

sayion
11/05/11, 20:31:29
Empieza a dar problemas, para ciertas canciones o no las abre o de pronto pones rammstein y te abre una canción de country estadounidense.... en fin.... a ver si sale la v2.2.3 crackeada

Pensé que era el único jajajajaja. Por cierto, a mi también me pasaba con la versión oficial en los 14 días de prueba. Desde entonces uso el tiny shark, aunque la interfaz es un poco...:silbando:

ajvulcan
11/05/11, 21:05:54
Pensé que era el único jajajajaja. Por cierto, a mi también me pasaba con la versión oficial en los 14 días de prueba. Desde entonces uso el tiny shark, aunque la interfaz es un poco...:silbando:

No entiendo el fallo, la verdad...porque a veces va y otras no. El tinyshark tiene el problema de que no tiene servers propios, hace uso de los de grooveshark, así que su implementación es jodida.

cozarfree
23/05/11, 14:42:29
Hola,

me gustaría haceros una consulta de usuario novato. Es que por ahora no he probado aún el tinyshark, sólo he estado probando la versión 2.3 de prueba de 14 días de grooveshark.

¿Cuál va mejor de las dos? ¿Cuál me aconsejáis?

Un saludo.