PDA

Ver la Versión Completa : Opciones de idioma

joxe
28/06/16, 21:38:05
Hola peña! Alguien que lo tenga ya puede hacerme un favorcillo? Podéis mirar si entre las opciones de idioma para el interfaz incluye la posibilidad de configurarlo en euskera? (Y ya si ademas me especificais con qué version de Oxygen y de Android viene, mejor que mejor) :-)

Gracias!

OSainz
28/06/16, 21:45:16
Hola peña! Alguien que lo tenga ya puede hacerme un favorcillo? Podéis mirar si entre las opciones de idioma para el interfaz incluye la posibilidad de configurarlo en euskera? (Y ya si ademas me especificais con qué version de Oxygen y de Android viene, mejor que mejor) :-)

Gracias!
Ez, zoritxarrez ez dakar euskeraz jartzeko aukera, eta arraroa da ze aurrekoan(OPT) bazeukan. Nei OxygenOS 3.1.2 bertsioarekin iritsi zitzaidan.

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

joxe
28/06/16, 21:53:19
Eskerrik asko Z1rGus! :-)

Sent from my SM-T710 using Tapatalk

totzi11
28/06/16, 22:14:25
Pozgarrie da benetan euskaraz irakurri ahal izatea holako foro baten!
Nik beti gazteleraz izaten det mugikorra, ta ez dit asko inporta izan, baño akaso saiakera bat egin dezakegu euskerara itzultzeko. Nik zoritxarrez ez dakit programatzen... Ezta nola itzuli ahalko genukeen ere. Baño batzu batzuk elkartzen bagea, akaso aurrea eraman daiteken idea da.

Loren82
28/06/16, 22:22:41
Ze pasa, denok Euskaltelekin?. jaja

La verdad es que ya que se han estirado con el Catalán podían haber metido el Euskera.