Ver Mensaje Individual
  #52  
Viejo 18/04/12, 09:36:03
Array

[xs_avatar]
gonzalox21 gonzalox21 no está en línea
Usuario novato en la web
 
Fecha de registro: abr 2012
Mensajes: 7
Modelo de smartphone: htc desire
Tu operador: Movistar
Ya venia solucionado,se lo comente al chico de la tienda y me dijo que esperaba que en estas unidades que llegaron justo ayer a la tienda, woxter hubiera solucionado el problema y efectivamente asi es.
El unico "pero" que la veo es la pantalla ( poca resolucion) por eso me estoy planteando el cambio por la
archos Arnova 10 B G2
Capacity • Flash Memory: 8 GB*
• Extendable via micro SDHC Slot Operating system • ANDROID™ 2.3 (Gingerbread) Display characteristics • 10´´ Resistive Dual Touch pantalla - 1024 x 600 píxeles Video Playback1 • H.264 up to 1080p resolution – 30 fps / 5 Mbps.
• MPEG-42 – 30 fps / 2.5 Mbps.
• Realvideo™ up to 720p resolution – 30 fps / 2.5 Mbps.
With the above codecs, the device can play video files with the following extensions: .avi, .mp4, .mkv, .mov and .flv Audio Playback1 • MP3, WAV, APE, OGG, FLAC Photo viewer3 • JPEG, BMP, GIF, PNG Interfaces • Micro USB 2.0 Slave: Mass Storage Class (MSC)
• Micro SD slot (SDHC compatible) Communication protocols • WiFi (802.11 b/g) Miscellaneous • Built-in speaker
• Microphone
• G-sensor
• 720p Camera Power source • Internal: Lithium Polymer battery
• USB Power adapter/charger Battery life4 • Video playback time: up to 8 hours
• Music playback time: up to 32 hours 30 Dimensions & weight • 270 x 150 x 12.5 mm (10.6” x 5.9” x 0.47”) – 715 g Compatibility • Microsoft® Windows® XP, Vista, 7 or higher, Mac OS or Linux in mass storage mode Computer Interface • USB 2.0 interface Package includes • ARNOVA 10b G2 Dual Touch, Standard USB cable, power adapter, Quick Start Guide (QSG), legal and safety notice.

Como lo veis ?
Responder Con Cita